Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nån som vill?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kevin_J" data-source="post: 48056" data-attributes="member: 29687"><p>Tja alla summer missfits där ute! Som ni alla vet är det bara något halvår kvar tills det bär iväg till de stora vita bergen i cham! Jag (lagg) å min polare (bräda) har en kanske två platser över i våran minimala studio i chamonix. Anledningen till att den e minimal gör att priset går ned samt att man kan lägga resten av pengarna på lite nya prylar å bärs där nere! som sagt hör av er om nån e sugen. Gärna på tele 070-6045153 men går oxå bra på mailen puder2004@yahoo.se Mvh Kevva & Pelo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kevin_J, post: 48056, member: 29687"] Tja alla summer missfits där ute! Som ni alla vet är det bara något halvår kvar tills det bär iväg till de stora vita bergen i cham! Jag (lagg) å min polare (bräda) har en kanske två platser över i våran minimala studio i chamonix. Anledningen till att den e minimal gör att priset går ned samt att man kan lägga resten av pengarna på lite nya prylar å bärs där nere! som sagt hör av er om nån e sugen. Gärna på tele 070-6045153 men går oxå bra på mailen puder2004@yahoo.se Mvh Kevva & Pelo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nån som vill?
Tillbaka
Topp