Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Nånstans att ta med mamsen? Jag åker - hon njuter av natur och utflykter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pickpack" data-source="post: 1053762" data-attributes="member: 121701"><p>Tack för svar!</p><p></p><p>Åre hade jag sorterat bort, mest för att jag själv ser det mer som party-party men jag kanske ska omvärdera...</p><p>Hemavan och Funäs låter mer ditåt jag söker!</p><p></p><p>Dock måste jag lägga till en sak: jag hade tänkt att åka över en helg och då gärna köra bil. Åre, Funäs och Hemavan blir lite väl långt bort då, om man inte flyger iofs men det känns inte aktuellt pga bara en helg.</p><p></p><p>Jag tar gärna emot fler förslag på ställen lite längre söderut!</p><p></p><p></p><p>Lite mer än barnpist vore trevligt, men utöver det har jag inga större krav. Jag hade nog kunnat åka till Romme t ex om det hade varit med passande utflyktsmässigt för henne.</p><p></p><p>Ang Grövelsjön så såg det ut på snörapporten här på Freeride att det var endast 20 cm snö i nedfarterna, vilket jag tyckte var lite väl tunt för att åka på. Har jag fel?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pickpack, post: 1053762, member: 121701"] Tack för svar! Åre hade jag sorterat bort, mest för att jag själv ser det mer som party-party men jag kanske ska omvärdera... Hemavan och Funäs låter mer ditåt jag söker! Dock måste jag lägga till en sak: jag hade tänkt att åka över en helg och då gärna köra bil. Åre, Funäs och Hemavan blir lite väl långt bort då, om man inte flyger iofs men det känns inte aktuellt pga bara en helg. Jag tar gärna emot fler förslag på ställen lite längre söderut! Lite mer än barnpist vore trevligt, men utöver det har jag inga större krav. Jag hade nog kunnat åka till Romme t ex om det hade varit med passande utflyktsmässigt för henne. Ang Grövelsjön så såg det ut på snörapporten här på Freeride att det var endast 20 cm snö i nedfarterna, vilket jag tyckte var lite väl tunt för att åka på. Har jag fel? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Nånstans att ta med mamsen? Jag åker - hon njuter av natur och utflykter
Tillbaka
Topp