Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När aka Bec Des Rosses?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 803403" data-attributes="member: 102471"><p>Nu vet jag inte alls din kunskap på skidor eller så. Men om du frågar här om när det är möjligt att köra Bec De Rosses känns det som du inte ens skall tänka tanken på det berget. Det är ju inget berg du bara hajkar upp på utan kunskap. Och den kunskapen verkar inte du att ha. </p><p></p><p>Men som sagt jag vet inte dina kunskaper.... </p><p></p><p>Edit: När man tittar på dina bilder ser det ut som du gillar att gå på tur och så vidare så du kan säkert åka skidor. Men ta kontakt med en guide i Verbier i stället så kan nog de säga dig när det är bäst och vilket åk på berget som är lämpligt för dig. Det är ju många åk som är no fall åk...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 803403, member: 102471"] Nu vet jag inte alls din kunskap på skidor eller så. Men om du frågar här om när det är möjligt att köra Bec De Rosses känns det som du inte ens skall tänka tanken på det berget. Det är ju inget berg du bara hajkar upp på utan kunskap. Och den kunskapen verkar inte du att ha. Men som sagt jag vet inte dina kunskaper.... Edit: När man tittar på dina bilder ser det ut som du gillar att gå på tur och så vidare så du kan säkert åka skidor. Men ta kontakt med en guide i Verbier i stället så kan nog de säga dig när det är bäst och vilket åk på berget som är lämpligt för dig. Det är ju många åk som är no fall åk... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När aka Bec Des Rosses?
Tillbaka
Topp