Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När aka Bec Des Rosses?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 803411" data-attributes="member: 32948"><p>Jag tror inte man ska döma hunden efter håren heller Hasse. Har man sett Bec De rosses IRL, utan att ha skitit på sig, och fortfarande sugen på att åka ner för det - då har man stora nötter...</p><p></p><p>Svårighetsgraden ligger ju som vanligt helt i vilken väg man väljer ner. Visst finns det linjer där du bara inte får göra några misstag, å andra sidan finns det säkert en relativt säker väg ner som säkert är åkbar. </p><p>Det här ser t.ex inte så svårt ut: </p><p></p><p>[MEDIA=youtube]-uR5PFvMg_0[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p>Någon som vet hur åken till skiers right från toppen är? Jag har hört rykten om att de är lite snällare... </p><p></p><p>Jag hade i.a.f. hyrt en guide. </p><p>Guiden vill säkert köra med en några dagar först, så han vet att man är av rätt virke. Men hittar man bara rätt guide i verbier så är det nog bara att tuta och köra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 803411, member: 32948"] Jag tror inte man ska döma hunden efter håren heller Hasse. Har man sett Bec De rosses IRL, utan att ha skitit på sig, och fortfarande sugen på att åka ner för det - då har man stora nötter... Svårighetsgraden ligger ju som vanligt helt i vilken väg man väljer ner. Visst finns det linjer där du bara inte får göra några misstag, å andra sidan finns det säkert en relativt säker väg ner som säkert är åkbar. Det här ser t.ex inte så svårt ut: [MEDIA=youtube]-uR5PFvMg_0[/MEDIA] Någon som vet hur åken till skiers right från toppen är? Jag har hört rykten om att de är lite snällare... Jag hade i.a.f. hyrt en guide. Guiden vill säkert köra med en några dagar först, så han vet att man är av rätt virke. Men hittar man bara rätt guide i verbier så är det nog bara att tuta och köra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När aka Bec Des Rosses?
Tillbaka
Topp