Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
När åka igen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 367659" data-attributes="member: 53337"><p>de är väl bara attt köra på och se hur de går?</p><p>när jag spräckte min mjälte sa dom att jag absoulut inte fick åka på 4 månader..</p><p>efter 1 månad stod jag på skidorna igen..</p><p></p><p>jag kände ju av det men vafan de va mer värt att få åka än att ligga hemma å sega</p><p>nu i efterhand känner jag inte av det nått alls.. så jag tycker jag inte gjorde nått fel i å åka..</p><p></p><p></p><p>men sen dedär med knäskador.. en polare pajjade korsbandet.. sen opererades han och så drog han ut och åkte igen.. hans knä vart mer förstört än innan och nu måste han träna upp som fan för att kunna åka igen..</p><p>så bätte att ta de lite lungt än att förhasta sig vid knäskador i guess</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 367659, member: 53337"] de är väl bara attt köra på och se hur de går? när jag spräckte min mjälte sa dom att jag absoulut inte fick åka på 4 månader.. efter 1 månad stod jag på skidorna igen.. jag kände ju av det men vafan de va mer värt att få åka än att ligga hemma å sega nu i efterhand känner jag inte av det nått alls.. så jag tycker jag inte gjorde nått fel i å åka.. men sen dedär med knäskador.. en polare pajjade korsbandet.. sen opererades han och så drog han ut och åkte igen.. hans knä vart mer förstört än innan och nu måste han träna upp som fan för att kunna åka igen.. så bätte att ta de lite lungt än att förhasta sig vid knäskador i guess [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
När åka igen?
Tillbaka
Topp