Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
När åka igen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="thalle" data-source="post: 367681" data-attributes="member: 77579"><p>Åkte för två säsonger sen då mitt främre korsband var helt av, hade typ bara ett vulkan skydd och hade turen att inget hände, åkte rätt hårt i några veckor men var också sjukt vältränad i knät då, men nu har jag ju ett nytt korsband i knät som iof kanske inte har läkt fast helt, men det känns som att det borde vara än mindre risk än den jag gjorde för två år sedan, kunde ju ha slitit sönder miniskerna totalt då jag "saknade" ett korsband. samt i år så kör jag väll med ett rejät metall skydd kring knät. </p><p>Någon som vet hur värsta senario kan se ut då, slita sönder det nyopererade korsbandet, kan ju göra en ny operation då där man tar sena från framsidan istället, men tror inte min läkare blir så glad på mej då...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="thalle, post: 367681, member: 77579"] Åkte för två säsonger sen då mitt främre korsband var helt av, hade typ bara ett vulkan skydd och hade turen att inget hände, åkte rätt hårt i några veckor men var också sjukt vältränad i knät då, men nu har jag ju ett nytt korsband i knät som iof kanske inte har läkt fast helt, men det känns som att det borde vara än mindre risk än den jag gjorde för två år sedan, kunde ju ha slitit sönder miniskerna totalt då jag "saknade" ett korsband. samt i år så kör jag väll med ett rejät metall skydd kring knät. Någon som vet hur värsta senario kan se ut då, slita sönder det nyopererade korsbandet, kan ju göra en ny operation då där man tar sena från framsidan istället, men tror inte min läkare blir så glad på mej då... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
När åka igen?
Tillbaka
Topp