Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När är det bäst att åka till Bad Gastein?När inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 399727"><p>Att åka för tidigt är vell inte kanske ultimat, då risken att det är lite snö finns.</p><p>Jag var där under nyår förra året, och halva veckan fick man passa sig för sten om man körde utanför pisten, sen släppte det lös och kom lite puder. Men är ju väldigt olika, såg ett reportage därifrån för ett tag sedan här på freeride och verkade ju finnas rätt okey med snö där redan för några veckor sedan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 399727"] Att åka för tidigt är vell inte kanske ultimat, då risken att det är lite snö finns. Jag var där under nyår förra året, och halva veckan fick man passa sig för sten om man körde utanför pisten, sen släppte det lös och kom lite puder. Men är ju väldigt olika, såg ett reportage därifrån för ett tag sedan här på freeride och verkade ju finnas rätt okey med snö där redan för några veckor sedan? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När är det bäst att åka till Bad Gastein?När inte?
Tillbaka
Topp