Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När är det bäst att åka till Bad Gastein?När inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Molnet" data-source="post: 399735" data-attributes="member: 46756"><p>Februari torde väl va den säkraste månaden, kanske inte störst puderchans men risken att det inte finns någon snö är nog väldigt liten då. </p><p></p><p>Har vart i Österrike, Schladming, som ändå int eligger alltför långt från Badgastein om jag inte minns fel :D, under 3 olika år (-00, -01 och -02 tror jag det var) i februari (vecka nio) och det har vart bra med snö varje år, ganska bra med snöfall och puder under iaf de två sista åren.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Molnet, post: 399735, member: 46756"] Februari torde väl va den säkraste månaden, kanske inte störst puderchans men risken att det inte finns någon snö är nog väldigt liten då. Har vart i Österrike, Schladming, som ändå int eligger alltför långt från Badgastein om jag inte minns fel :D, under 3 olika år (-00, -01 och -02 tror jag det var) i februari (vecka nio) och det har vart bra med snö varje år, ganska bra med snöfall och puder under iaf de två sista åren. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När är det bäst att åka till Bad Gastein?När inte?
Tillbaka
Topp