Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
När är det dags?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MikeD" data-source="post: 49504" data-attributes="member: 13165"><p>Vad menar du? Du åker väl när du vill?, är iof. skönt och va där tidigt om man inte redan har boende och jobb ordnat. Fast det kostar ju med upehälle under tiden...</p><p>Och i god tid är man om man sticker ned runt månadfskiftet nov-dec.</p><p>Då börjar det droppa in säsongare, typ den 15:e dec så börjar det komma igång för att nån gång mot jul bli knökfullt med både turister och säsongare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MikeD, post: 49504, member: 13165"] Vad menar du? Du åker väl när du vill?, är iof. skönt och va där tidigt om man inte redan har boende och jobb ordnat. Fast det kostar ju med upehälle under tiden... Och i god tid är man om man sticker ned runt månadfskiftet nov-dec. Då börjar det droppa in säsongare, typ den 15:e dec så börjar det komma igång för att nån gång mot jul bli knökfullt med både turister och säsongare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
När är det dags?
Tillbaka
Topp