Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
När är säsongen över i Skandinavien?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jakbob" data-source="post: 934187" data-attributes="member: 34883"><p>Om man kan tänka sig att ta sig att köra inom Sverige/Norge, hur sent på säsongen kan man tänkas hitta lite bra snö? Att tura och tälta är inga problem, det viktiga är att man lyckas hitta lite bra snö.</p><p></p><p>Generellt sätt; hur sent brukar det vara möjligt? Tänker mig i första hand norra Sverige, men kan tänka mig Norge eller så om det blir mycket bättre. Kommer att vara utomlands hela våren men skulle gärna komma hem och lyckas ta någon form av splitboardresa, frågan är då hur sent det är möjligt att få ihop en bra sådan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jakbob, post: 934187, member: 34883"] Om man kan tänka sig att ta sig att köra inom Sverige/Norge, hur sent på säsongen kan man tänkas hitta lite bra snö? Att tura och tälta är inga problem, det viktiga är att man lyckas hitta lite bra snö. Generellt sätt; hur sent brukar det vara möjligt? Tänker mig i första hand norra Sverige, men kan tänka mig Norge eller så om det blir mycket bättre. Kommer att vara utomlands hela våren men skulle gärna komma hem och lyckas ta någon form av splitboardresa, frågan är då hur sent det är möjligt att få ihop en bra sådan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
När är säsongen över i Skandinavien?
Tillbaka
Topp