Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
När barnen vill börja åka själv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JOD" data-source="post: 1065038" data-attributes="member: 155531"><p>Hej</p><p></p><p>Vi kommer att åka ner till alperna i vinter och med ett gäng andra familjer. Nu har barnen åkt skidor i många år och vill börja åka själv i pisterna. Problemet är att när man är i 13-14 årsåldern så vill man börja testa lite fräcka grejer. </p><p></p><p>Min stora fasa är att dom får för sig att åka offpist långt ifrån backen och något skulle hända som t ex lavin.</p><p></p><p>Hur tycker ni att man som förälder skall utbilda barnen?</p><p>Har själv ingen erfarenhet eller kunskap att åka offpist.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JOD, post: 1065038, member: 155531"] Hej Vi kommer att åka ner till alperna i vinter och med ett gäng andra familjer. Nu har barnen åkt skidor i många år och vill börja åka själv i pisterna. Problemet är att när man är i 13-14 årsåldern så vill man börja testa lite fräcka grejer. Min stora fasa är att dom får för sig att åka offpist långt ifrån backen och något skulle hända som t ex lavin. Hur tycker ni att man som förälder skall utbilda barnen? Har själv ingen erfarenhet eller kunskap att åka offpist. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
När barnen vill börja åka själv
Tillbaka
Topp