Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simon_tjernstrom" data-source="post: 1065318" data-attributes="member: 58728"><p>Hahaha. Vad skulle jag säga då? Att jag har skrivit 100.000 artiklar om skidåkning i mitt liv och märkt att försvinnande få bryr sig om de artiklar som faktiskt går på djupet? Att ekvationen blir svårare ju längre från kända orter/personer/företeelser man går? Att medieklimatet (läsarna) i våld drar sig mot snabba nyheter/enkla sanningar och väljer bort berättande historier? Att han ljuger för att alla bara kollar på bilderna ändå? Att man minsann skrev tok-djuplodande reportage medan han satt på pojkrummet och klämde finnar? </p><p></p><p>Det känns som att det är till liten om någon nytta. </p><p></p><p>Men du är väl kärnan på spåret</p><p> [USER=13861]@Glisseur[/USER] och det består faktiskt arbetet av till stor del på vår arma redaktion också. Att bygga en bra variation och bredd. Vi har ju turen att nå väldigt många läsare och eftersom vi är digitala har vi möjligheten att nå i princip alla. Om jag klär av mig min falska ödmjukhet så kan jag nog säga att jag har hyfsad koll på klientelet som läser Freeride. Det sträcker sig från proffsåkaren till "Mona 76" och att blidka alla däremellan skulle inte ens Kofi Annan lyckas med om han hade 48 timmar/dygn.</p><p></p><p>Det är därför jag ber</p><p> [USER=53850]@larssa[/USER] att komma med några förslag/idéer istället. Det kanske bor en oförlöst Hemingway i honom som kommer revolutionera skidmediet? </p><p></p><p>Om inte det här fungerar måste jag dra i mig några STÖL och få be om at återkomma...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simon_tjernstrom, post: 1065318, member: 58728"] Hahaha. Vad skulle jag säga då? Att jag har skrivit 100.000 artiklar om skidåkning i mitt liv och märkt att försvinnande få bryr sig om de artiklar som faktiskt går på djupet? Att ekvationen blir svårare ju längre från kända orter/personer/företeelser man går? Att medieklimatet (läsarna) i våld drar sig mot snabba nyheter/enkla sanningar och väljer bort berättande historier? Att han ljuger för att alla bara kollar på bilderna ändå? Att man minsann skrev tok-djuplodande reportage medan han satt på pojkrummet och klämde finnar? Det känns som att det är till liten om någon nytta. Men du är väl kärnan på spåret [USER=13861]@Glisseur[/USER] och det består faktiskt arbetet av till stor del på vår arma redaktion också. Att bygga en bra variation och bredd. Vi har ju turen att nå väldigt många läsare och eftersom vi är digitala har vi möjligheten att nå i princip alla. Om jag klär av mig min falska ödmjukhet så kan jag nog säga att jag har hyfsad koll på klientelet som läser Freeride. Det sträcker sig från proffsåkaren till "Mona 76" och att blidka alla däremellan skulle inte ens Kofi Annan lyckas med om han hade 48 timmar/dygn. Det är därför jag ber [USER=53850]@larssa[/USER] att komma med några förslag/idéer istället. Det kanske bor en oförlöst Hemingway i honom som kommer revolutionera skidmediet? Om inte det här fungerar måste jag dra i mig några STÖL och få be om at återkomma... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp