Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larssa" data-source="post: 1065336" data-attributes="member: 53850"><p>Så, först och främst tack för ett nyktert svar!</p><p></p><p>Absolut det är det perspektivt någon diskussion oftast startar ifrån. Just nu mitt i detta fall av leverans. </p><p></p><p>I sak så stöts jag inte egentligen av era säsongsbloggare. Du har ju statistik på målgruppen som frekventerar sidan så Freerides aktiva val när det gäller förhållanden på bloggar kontra målgruppen stämmer säkert. Det är ju alla möjliga som är här, allt ifrån proffsåkaren till "Mona 76". Det är bara det att det överlag i onlinesamhället är ett ÖVERFLÖD på bloggar. Där är poängen att Freeride inte utnyttjar tekniken kreativiteten till max. </p><p></p><p>Objektivt så ser det ut som lite för många säsongbloggar för att verkligen hålla kvallan. Är det inte lite för många som är lite för lika? KYD även där. Sålla hårdare!</p><p></p><p>Vilken är den tilltänkta målgruppen på Freeride?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larssa, post: 1065336, member: 53850"] Så, först och främst tack för ett nyktert svar! Absolut det är det perspektivt någon diskussion oftast startar ifrån. Just nu mitt i detta fall av leverans. I sak så stöts jag inte egentligen av era säsongsbloggare. Du har ju statistik på målgruppen som frekventerar sidan så Freerides aktiva val när det gäller förhållanden på bloggar kontra målgruppen stämmer säkert. Det är ju alla möjliga som är här, allt ifrån proffsåkaren till "Mona 76". Det är bara det att det överlag i onlinesamhället är ett ÖVERFLÖD på bloggar. Där är poängen att Freeride inte utnyttjar tekniken kreativiteten till max. Objektivt så ser det ut som lite för många säsongbloggar för att verkligen hålla kvallan. Är det inte lite för många som är lite för lika? KYD även där. Sålla hårdare! Vilken är den tilltänkta målgruppen på Freeride? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp