Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larssa" data-source="post: 1065339" data-attributes="member: 53850"><p>Hej Lee-nus! </p><p></p><p>Välkommen till diskussionen. Vi behöver inte hänga upp oss på att det specifik är Alpingaraget. Om de hade länkat till en annan valfri webshop hade det varit lika adekvat för lyftandet av diskussionen. </p><p></p><p>Mervärde handlar om att generera ett värde för konsumenten. För mej blir värdet genererat av exempelvis bra tester. Inte att bli länkad vidare till valfri webshop. </p><p></p><p>Som svar på din fråga kan jag säga så här:</p><p>Jag är inte ett dugg kränkt. Jag tycker det är kul med utveckling. Jag är av åsikten att feedback är bra och att tankar är till att vändas på för att skapa en bra produkt för exempelvis dej som konsument. </p><p></p><p>Jag vet inte om det är nödvändigt för diskussionens skull (läs generera mervärde) att jag försöker mej på att definiera den perfekta målgruppen. Som du kan se ovan så vad det något jag försökte säga till Liljeroth ett par inlägg upp med onlineglimten i ögat. </p><p></p><p>Jag är en i målgruppen då jag är väldigt intresserad av skidåkning. Det är ett stort intresse och mycket av vintern går ut på att åka skidor i någon form. Prestationsmässigt är jag inte i topp på något sätt men. Jag är entusiast och gillar känslan förknippad med ALL sorts skidåkning. </p><p></p><p>Så. Nöjd? </p><p></p><p>Vad kan du tillföra själv i diskussionen om hur man kan utveckla leveransen av skidkultur?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larssa, post: 1065339, member: 53850"] Hej Lee-nus! Välkommen till diskussionen. Vi behöver inte hänga upp oss på att det specifik är Alpingaraget. Om de hade länkat till en annan valfri webshop hade det varit lika adekvat för lyftandet av diskussionen. Mervärde handlar om att generera ett värde för konsumenten. För mej blir värdet genererat av exempelvis bra tester. Inte att bli länkad vidare till valfri webshop. Som svar på din fråga kan jag säga så här: Jag är inte ett dugg kränkt. Jag tycker det är kul med utveckling. Jag är av åsikten att feedback är bra och att tankar är till att vändas på för att skapa en bra produkt för exempelvis dej som konsument. Jag vet inte om det är nödvändigt för diskussionens skull (läs generera mervärde) att jag försöker mej på att definiera den perfekta målgruppen. Som du kan se ovan så vad det något jag försökte säga till Liljeroth ett par inlägg upp med onlineglimten i ögat. Jag är en i målgruppen då jag är väldigt intresserad av skidåkning. Det är ett stort intresse och mycket av vintern går ut på att åka skidor i någon form. Prestationsmässigt är jag inte i topp på något sätt men. Jag är entusiast och gillar känslan förknippad med ALL sorts skidåkning. Så. Nöjd? Vad kan du tillföra själv i diskussionen om hur man kan utveckla leveransen av skidkultur? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp