Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonsbert" data-source="post: 1065464" data-attributes="member: 28873"><p>[USER=34110]@rabbit[/USER] - Jag förstår att många antar det. Och egentligen bryr vi oss inte så mycket om det. Men tidigare i den här tråden känns det som att vi blev anklagade för att vara styrda av Alpingaraget. Och det är vi inte. Vi gör en tidning precis som vi vill, är inte skyldig någon något, och ingen är skyldig oss någonting. Att Alpingaraget är bussiga mot oss och vi bussiga mot dem är inga konstigheter så länge inga tjänster och gentjänster sker i smyg. Och det är det inte. Alpingaraget är en av en handfull butiker i Sverige som kan erbjuda det de gör, och vi har inga problem om de skulle tjäna lite på att vår produktguide är länkad till dem. Som sagt - det är så p g a att vi helt enkelt inte har tid att göra det på samma nivå på något annat sätt.</p><p></p><p>Trist att du inte gillar deras personal. Jag har själv aldrig blivit dåligt bemött där, och inte heller på någon annan välsorterad skidbutik heller när jag tänker efter. Kanske har du bara haft otur!</p><p></p><p>Ha ha. De smörar inte för mig. Jag behandlas som vem som helst där, just eftersom jag är som vem som helst. Sen hjälper de mig med skidorna och pjäxorna för att jag tycker att de är sjukt duktiga på det. Men det är som skidåkare, och det är en sak. Mitt jobb som chefredaktör för Alpinkultur är ett helt annat jobb, och jag drar en jäkligt skarp gräns mellan de två. Det går inte att blanda ihop dem det minsta, då blir det väldigt, väldigt fel.</p><p></p><p> [USER=33485]@jarle[/USER] - Vi har inte tänkt på det på det viset, att vi ska tacka för någonting. Det ligger inga värderingar varken fram eller tillbaka här. Självklart förstår vi att det inte är dåligt för AG att vi är länkade dit, men vi har liksom inte tid att sitta och länka produkterna till tio olika skidshopar bara för att någon tycker att det skulle bli mer rättvist.</p><p></p><p>Ni får helt enkelt ta vårt ord på att vi är oberoende och att vi försöker göra det bästa vi kan för våra läsare, och att vi försöker göra det på ett sätt som är lite annorlunda än de andra aktörerna på scenen. Vi gör så gott vi kan och sliter som svin för att få det att fungera, det kan jag lova.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonsbert, post: 1065464, member: 28873"] [USER=34110]@rabbit[/USER] - Jag förstår att många antar det. Och egentligen bryr vi oss inte så mycket om det. Men tidigare i den här tråden känns det som att vi blev anklagade för att vara styrda av Alpingaraget. Och det är vi inte. Vi gör en tidning precis som vi vill, är inte skyldig någon något, och ingen är skyldig oss någonting. Att Alpingaraget är bussiga mot oss och vi bussiga mot dem är inga konstigheter så länge inga tjänster och gentjänster sker i smyg. Och det är det inte. Alpingaraget är en av en handfull butiker i Sverige som kan erbjuda det de gör, och vi har inga problem om de skulle tjäna lite på att vår produktguide är länkad till dem. Som sagt - det är så p g a att vi helt enkelt inte har tid att göra det på samma nivå på något annat sätt. Trist att du inte gillar deras personal. Jag har själv aldrig blivit dåligt bemött där, och inte heller på någon annan välsorterad skidbutik heller när jag tänker efter. Kanske har du bara haft otur! Ha ha. De smörar inte för mig. Jag behandlas som vem som helst där, just eftersom jag är som vem som helst. Sen hjälper de mig med skidorna och pjäxorna för att jag tycker att de är sjukt duktiga på det. Men det är som skidåkare, och det är en sak. Mitt jobb som chefredaktör för Alpinkultur är ett helt annat jobb, och jag drar en jäkligt skarp gräns mellan de två. Det går inte att blanda ihop dem det minsta, då blir det väldigt, väldigt fel. [USER=33485]@jarle[/USER] - Vi har inte tänkt på det på det viset, att vi ska tacka för någonting. Det ligger inga värderingar varken fram eller tillbaka här. Självklart förstår vi att det inte är dåligt för AG att vi är länkade dit, men vi har liksom inte tid att sitta och länka produkterna till tio olika skidshopar bara för att någon tycker att det skulle bli mer rättvist. Ni får helt enkelt ta vårt ord på att vi är oberoende och att vi försöker göra det bästa vi kan för våra läsare, och att vi försöker göra det på ett sätt som är lite annorlunda än de andra aktörerna på scenen. Vi gör så gott vi kan och sliter som svin för att få det att fungera, det kan jag lova. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp