Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonsbert" data-source="post: 1065526" data-attributes="member: 28873"><p>Jag vet att anonymitet inte automatiskt betyder olika åsikter IRL, men i de flesta fall gör det det. Det finns oftast en anledning, så att säga. I ditt fall är det för att du är vän med mig/oss på Facebook, eller god vän med våra goda vänner = du vågar inte skriva det du gör här och stå för det med ditt eget namn. Men fine. Visst. Det är 2015 och om du inte pallar att stå för dina åsikter med ditt eget namn så är det så. Då är det ditt val. MEN! Då får du också se till att inte prata om saker som du inte vet någonting om. Tidigare i den här tråden var du och tassade i ett skitkastargränsland som inte var ok, och som gjorde mig jäkligt ledsen. Håll dig borta från det, för annars beter du dig som ett Flashbacktroll.</p><p></p><p>Jag ser fram emot det. Så länge kan du ju ringa mig. Efter att nästa nummer släpps om några dagar kommer jag ha lite mer tid.</p><p></p><p>Just det förslaget var intressant. Tack. Och just det förslaget var också, som många andra förslag, väldigt mycket lättare att komma med än att genomföra i praktiken. Jag hoppas du har det i bakhuvudet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonsbert, post: 1065526, member: 28873"] Jag vet att anonymitet inte automatiskt betyder olika åsikter IRL, men i de flesta fall gör det det. Det finns oftast en anledning, så att säga. I ditt fall är det för att du är vän med mig/oss på Facebook, eller god vän med våra goda vänner = du vågar inte skriva det du gör här och stå för det med ditt eget namn. Men fine. Visst. Det är 2015 och om du inte pallar att stå för dina åsikter med ditt eget namn så är det så. Då är det ditt val. MEN! Då får du också se till att inte prata om saker som du inte vet någonting om. Tidigare i den här tråden var du och tassade i ett skitkastargränsland som inte var ok, och som gjorde mig jäkligt ledsen. Håll dig borta från det, för annars beter du dig som ett Flashbacktroll. Jag ser fram emot det. Så länge kan du ju ringa mig. Efter att nästa nummer släpps om några dagar kommer jag ha lite mer tid. Just det förslaget var intressant. Tack. Och just det förslaget var också, som många andra förslag, väldigt mycket lättare att komma med än att genomföra i praktiken. Jag hoppas du har det i bakhuvudet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp