Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larssa" data-source="post: 1065533" data-attributes="member: 53850"><p>[USER=13861]@Glisseur[/USER] Jag tänker mej kanske lite mer utanför boxen än att dialogen består av enbart feedback på materialet. Det kanske finns andra sätt för läsarna att interagera och utveckla produkten. Jag menar är tanken knasig att låta läsarna delta eller bli en del av det redaktionella materialet på något sätt som inte görs idag. Det är den sortens dialog jag menar. Det kan ju göra produkten ännu mera levande kanske. </p><p></p><p>Tanken är inte heller att göra exakt det som folk säger bara för att man har tätare kontakt med dem. Om man tänker lite utanför den där berömda boxen liksom...</p><p></p><p></p><p> [USER=28873]@Jonsbert[/USER] Ja att generalisera är farligt. Det är många som har gjort det genom tiderna. Jag är inte vän med dej på facebook, förmodligen inte heller med någon av dina vänner eller vänners vänner. Känns bra så. Jag har anonyma åsikter ändå som jag inte har några problem med att stå för IRL. Eftersom det är 2015 är det konstigt att du inte pallar att ta emot anonyma åsikter eller avfärdar idéer. Är helt säker på att det visst finns vägar att gå för att göra bra rörligt material i artikelform utan att det tar sån jävla tid som du verkar tro. Det finns ju trots allt en poäng med att dra ur sej förslag som inledningsvis kanske (i dina öron framför allt) låter idiotiska. Det kanske väcker andra tankar. </p><p></p><p>Jag tog initialt upp frågan om varför Alpinkultur behövde länka sin produktguide till en webshop. Då tog du illa upp och blev sur och svarade med en massa idiotkommentarer om troll hit och dit. Ger dej en tillbakakaka på det. Håll dej borta från det, för annars beter du dej som ett Flashbacktroll! </p><p></p><p>Du kanske kan ge mej ett nyanserat exempel på vilken skit jag kastade på dej initialt. Om du klarar av det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larssa, post: 1065533, member: 53850"] [USER=13861]@Glisseur[/USER] Jag tänker mej kanske lite mer utanför boxen än att dialogen består av enbart feedback på materialet. Det kanske finns andra sätt för läsarna att interagera och utveckla produkten. Jag menar är tanken knasig att låta läsarna delta eller bli en del av det redaktionella materialet på något sätt som inte görs idag. Det är den sortens dialog jag menar. Det kan ju göra produkten ännu mera levande kanske. Tanken är inte heller att göra exakt det som folk säger bara för att man har tätare kontakt med dem. Om man tänker lite utanför den där berömda boxen liksom... [USER=28873]@Jonsbert[/USER] Ja att generalisera är farligt. Det är många som har gjort det genom tiderna. Jag är inte vän med dej på facebook, förmodligen inte heller med någon av dina vänner eller vänners vänner. Känns bra så. Jag har anonyma åsikter ändå som jag inte har några problem med att stå för IRL. Eftersom det är 2015 är det konstigt att du inte pallar att ta emot anonyma åsikter eller avfärdar idéer. Är helt säker på att det visst finns vägar att gå för att göra bra rörligt material i artikelform utan att det tar sån jävla tid som du verkar tro. Det finns ju trots allt en poäng med att dra ur sej förslag som inledningsvis kanske (i dina öron framför allt) låter idiotiska. Det kanske väcker andra tankar. Jag tog initialt upp frågan om varför Alpinkultur behövde länka sin produktguide till en webshop. Då tog du illa upp och blev sur och svarade med en massa idiotkommentarer om troll hit och dit. Ger dej en tillbakakaka på det. Håll dej borta från det, för annars beter du dej som ett Flashbacktroll! Du kanske kan ge mej ett nyanserat exempel på vilken skit jag kastade på dej initialt. Om du klarar av det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp