Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larssa" data-source="post: 1065535" data-attributes="member: 53850"><p>Okejokej. Jag ber om ursäkt för att jag ämnar FÖRSÖKA skapa en diskussion och tänka kring något nytt iaf. Jag vet att jag inte har så många konkreta förslag som jag skriver här...ännu. Jag har trots allt försökt lämna tre fyra stycken som sågats relativt omgående. Har inte sett någon annan lämna ett enda. Inte du, inte Jonsbert, inte Simon, inte Jibbersich. Ni försvarar bara nuvarande medium. Du har iofs gett klok respons på hur ni arbetar och eftersom ni är ett pappersmagasin är det andra parametrar som gäller för er än för Freeride och Alpinkultur. </p><p></p><p>Jag fattar också att ni tre leverantörer inte kan lämna en massa förslag här. </p><p></p><p>Man måste börja någonstans och det händer väl oftast med någons åsikt. Rätta mej gärna om jag har fel. Förresten vad är mina åsikter tycker du?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larssa, post: 1065535, member: 53850"] Okejokej. Jag ber om ursäkt för att jag ämnar FÖRSÖKA skapa en diskussion och tänka kring något nytt iaf. Jag vet att jag inte har så många konkreta förslag som jag skriver här...ännu. Jag har trots allt försökt lämna tre fyra stycken som sågats relativt omgående. Har inte sett någon annan lämna ett enda. Inte du, inte Jonsbert, inte Simon, inte Jibbersich. Ni försvarar bara nuvarande medium. Du har iofs gett klok respons på hur ni arbetar och eftersom ni är ett pappersmagasin är det andra parametrar som gäller för er än för Freeride och Alpinkultur. Jag fattar också att ni tre leverantörer inte kan lämna en massa förslag här. Man måste börja någonstans och det händer väl oftast med någons åsikt. Rätta mej gärna om jag har fel. Förresten vad är mina åsikter tycker du? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp