Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonsbert" data-source="post: 1065536" data-attributes="member: 28873"><p>"Jag har anonyma åsikter ändå som jag inte har några problem med att stå för IRL." Upp till bevis, så att säga...</p><p></p><p>"Eftersom det är 2015 är det konstigt att du inte pallar att ta emot anonyma åsikter eller avfärdar idéer." Ok, för typ tionde gången: Vi lyssnar på dina åsikter. Tack för dina åsikter.</p><p></p><p>"Är helt säker på att det visst finns vägar att gå för att göra bra rörligt material i artikelform utan att det tar sån jävla tid som du verkar tro." Säkert. Hjälp mig. Jag har inte tid just nu.</p><p></p><p>"Det finns ju trots allt en poäng med att dra ur sej förslag som inledningsvis kanske (i dina öron framför allt) låter idiotiska." Kallade det aldrig för idiotiskt. Jag kallade det för en intressant idé. Läs vad jag skrivit för guds skull.</p><p></p><p>"Håll dej borta från det, för annars beter du dej som ett Flashbacktroll!" Fail. För att vara ett troll måste man vara anonym. Alla här vet vem jag är.</p><p></p><p>Ok, här kommer några exempel på den skit (som inte stämde) som du kastade i början av tråden:</p><p></p><p>"Och snälla bryt er fria från Alpingaraget. Ni behöver inte alls vara anknytna till deras webshop på något sätt längre." Du säger att vi ska bryta oss fria, det betyder alltså att du säger att vi inte är fria nu. Det stämmer inte, är en jäkligt taskig anklagelse att få som magasin, och det gjorde mig ledsen.</p><p></p><p>"Gör en oberoende blaska, få mer cred." Du säger att vi inte är oberoende. Det stämmer inte och är en grov anklagelse om man driver ett magasin. Och det gjorde mig ledsen.</p><p></p><p>"Klipp de där oklädsamma kommersiella krafterna som styr till Alpingaragets webshop" Vet inte om jag behöver kommentera...</p><p></p><p>"Jag tänker mej inte heller att Alpingaraget har något veto i frågan om innehåll (förutom länkarna till deras webshop)." Du menar att Alpingaraget "har veto"/bestämmer hur länkarna ska utformas i Alpinkultur. Det stämmer inte. Det är ett val vi själva gjort. Och det du antar gör mig ledsen och arg, eftersom även det är en grov anklagelse mot oss.</p><p></p><p>"Det är en snyggt förpackad och smart uttänkt (osmickrande) marknadsföring från Alpingaragets sida i första hand..." Ja, inte heller det stämmer, eller gjorde mig speciellt glad. En till sak som ju är typ det värsta man kan göra som magasin.</p><p></p><p>"Jag menar hur många produkter har ni i prylguiden som inte finns på lager hos Alpingaraget. Låt mej gissa. Noll." Ett till påstående som inte stämmer.</p><p></p><p>"Någon måste ju hjälpa till att driva på konsumtionen på det finurliga sättet som kvalitativ sofistikerad redaktionell webshop." Du kallar Alpinkultur för en "redaktionell webshop". Fattar du vad det betyder? Det är så jävla taskigt, och dessutom lögn.</p><p></p><p>Orkar inte gå igenom sida två av den här tråden, men jag tror du fattar poängen. Det här är saker som är jäkligt osmickrande för oss om de skulle stämma, pissdåligt rent utav, och därför tycker jag det är sjukt dåligt av dig att skriva dem. Jag tackar för att du backar bort från det du skrev i början, men nästa gång kanske du ska tänka dig för innan du vräker ur dig saker som kan skada andra, och som inte stämmer alls, och låta bli att skriva de alls.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonsbert, post: 1065536, member: 28873"] "Jag har anonyma åsikter ändå som jag inte har några problem med att stå för IRL." Upp till bevis, så att säga... "Eftersom det är 2015 är det konstigt att du inte pallar att ta emot anonyma åsikter eller avfärdar idéer." Ok, för typ tionde gången: Vi lyssnar på dina åsikter. Tack för dina åsikter. "Är helt säker på att det visst finns vägar att gå för att göra bra rörligt material i artikelform utan att det tar sån jävla tid som du verkar tro." Säkert. Hjälp mig. Jag har inte tid just nu. "Det finns ju trots allt en poäng med att dra ur sej förslag som inledningsvis kanske (i dina öron framför allt) låter idiotiska." Kallade det aldrig för idiotiskt. Jag kallade det för en intressant idé. Läs vad jag skrivit för guds skull. "Håll dej borta från det, för annars beter du dej som ett Flashbacktroll!" Fail. För att vara ett troll måste man vara anonym. Alla här vet vem jag är. Ok, här kommer några exempel på den skit (som inte stämde) som du kastade i början av tråden: "Och snälla bryt er fria från Alpingaraget. Ni behöver inte alls vara anknytna till deras webshop på något sätt längre." Du säger att vi ska bryta oss fria, det betyder alltså att du säger att vi inte är fria nu. Det stämmer inte, är en jäkligt taskig anklagelse att få som magasin, och det gjorde mig ledsen. "Gör en oberoende blaska, få mer cred." Du säger att vi inte är oberoende. Det stämmer inte och är en grov anklagelse om man driver ett magasin. Och det gjorde mig ledsen. "Klipp de där oklädsamma kommersiella krafterna som styr till Alpingaragets webshop" Vet inte om jag behöver kommentera... "Jag tänker mej inte heller att Alpingaraget har något veto i frågan om innehåll (förutom länkarna till deras webshop)." Du menar att Alpingaraget "har veto"/bestämmer hur länkarna ska utformas i Alpinkultur. Det stämmer inte. Det är ett val vi själva gjort. Och det du antar gör mig ledsen och arg, eftersom även det är en grov anklagelse mot oss. "Det är en snyggt förpackad och smart uttänkt (osmickrande) marknadsföring från Alpingaragets sida i första hand..." Ja, inte heller det stämmer, eller gjorde mig speciellt glad. En till sak som ju är typ det värsta man kan göra som magasin. "Jag menar hur många produkter har ni i prylguiden som inte finns på lager hos Alpingaraget. Låt mej gissa. Noll." Ett till påstående som inte stämmer. "Någon måste ju hjälpa till att driva på konsumtionen på det finurliga sättet som kvalitativ sofistikerad redaktionell webshop." Du kallar Alpinkultur för en "redaktionell webshop". Fattar du vad det betyder? Det är så jävla taskigt, och dessutom lögn. Orkar inte gå igenom sida två av den här tråden, men jag tror du fattar poängen. Det här är saker som är jäkligt osmickrande för oss om de skulle stämma, pissdåligt rent utav, och därför tycker jag det är sjukt dåligt av dig att skriva dem. Jag tackar för att du backar bort från det du skrev i början, men nästa gång kanske du ska tänka dig för innan du vräker ur dig saker som kan skada andra, och som inte stämmer alls, och låta bli att skriva de alls. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp