Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ella_swan94" data-source="post: 1065541" data-attributes="member: 149089"><p>@gabstract Jag är ditt största fan! Jag behöver nästan inte säga något för du sa allt jag tänkte och dessutom på ett kortare, bättre och mer lättläst sätt en alla tidigare inlägg... Snyggt! #darthriders</p><p></p><p> [USER=53850]@larssa[/USER] till dig vill jag säga att jag är en av dessa nya random säsongsbloggare, och det stämmer att jag är random och att bloggen kan bli skit. Men jag har tagit till mig av det du sagt och ska verkligen anstränga mig för att min blogg ska bli så intressant och underhållande att läsa som möjligt, även för folk som inte är mina vänner. Det är dock en blogg som utgår från mig och mina upplevelser, och jag är osäker på om jag kommer lyckas intressera dig och dina höga krav på innehållet. Även om jag har valt resemål och jobb för att dom är lite mer ovanliga och jag själv inte känner någon som har gjort samma sak, så är det inte unikt och det har skrivits om tidigare. </p><p></p><p>Jag har varken budget, kunskap eller förutsättningar för att göra något mer extremt och unikt just nu men är tillräckligt unik för att åka just till den platsen jag tycker verkar bäst och mest spännande, inte den dit många vänner åker. Detta vill jag inspirera fler att göra och jag ska försöka göra platser och upplevelser rättvisa genom att skildra dem på ett unikt sätt. Hoppas att du ger mig en chans och kan hitta något intressant inlägg under vintern! Kommentera gärna så jag får chans att utvecklas!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ella_swan94, post: 1065541, member: 149089"] @gabstract Jag är ditt största fan! Jag behöver nästan inte säga något för du sa allt jag tänkte och dessutom på ett kortare, bättre och mer lättläst sätt en alla tidigare inlägg... Snyggt! #darthriders [USER=53850]@larssa[/USER] till dig vill jag säga att jag är en av dessa nya random säsongsbloggare, och det stämmer att jag är random och att bloggen kan bli skit. Men jag har tagit till mig av det du sagt och ska verkligen anstränga mig för att min blogg ska bli så intressant och underhållande att läsa som möjligt, även för folk som inte är mina vänner. Det är dock en blogg som utgår från mig och mina upplevelser, och jag är osäker på om jag kommer lyckas intressera dig och dina höga krav på innehållet. Även om jag har valt resemål och jobb för att dom är lite mer ovanliga och jag själv inte känner någon som har gjort samma sak, så är det inte unikt och det har skrivits om tidigare. Jag har varken budget, kunskap eller förutsättningar för att göra något mer extremt och unikt just nu men är tillräckligt unik för att åka just till den platsen jag tycker verkar bäst och mest spännande, inte den dit många vänner åker. Detta vill jag inspirera fler att göra och jag ska försöka göra platser och upplevelser rättvisa genom att skildra dem på ett unikt sätt. Hoppas att du ger mig en chans och kan hitta något intressant inlägg under vintern! Kommentera gärna så jag får chans att utvecklas! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp