Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larssa" data-source="post: 1065621" data-attributes="member: 53850"><p>Tack då är vi överens om att det iaf inte är helt snurrigt att tänka lite i de banorna. </p><p></p><p></p><p>Jo du avfärdar genom att säga att det är gjort. Just det är lite av problematiken i sådana här diskussioner. Genom att just avfärda saker med att det är gjort. Det finns många faktorer att ta hänsyn till. Bland annat som du är inne på nämligen "timingen". </p><p></p><p>Även om allt redan är gjort enligt dej och alla frön är sådda och att du tycker jag bär runt på nåt guldmålat hjul så sa jag inte att mina idéer är de SLUTGILTIGA förslagen. Det hoppas jag du hajjar. </p><p></p><p>Avsikten är att kanske hos någon (inte dej då) väcka en tanke som kanske ska så ett nytt frö av av allt. INTE att mina uppebarliga förslag i sej är vägen att gå.</p><p> [USER=33485]@Jarle[/USER] har ju lämnat in lite förslag som säkert redan är gjorda någon annanstans MEN INTE på freeride. Därav utvecklande av freerides produkt. Kanske Simon inte gör exakt det som Jarle föreslår utan omformar idén till sin egen (sitt eget frö) efter diskussion med sin redaktion. Kanske hade Jarle inte klurat ut dessa förslag till freeride eller Alpinkultur om inte jag startat den här tråden. Kanske hade han det. </p><p></p><p></p><p>Lugn och fin nu. Springer inte omkring på något sätt och säger att jag har revolutionerat skidmedia. Jag har ju inte det. Vart läser du in det? För att nyansera mej så bidrar du inte till utvecklingen genom ditt förhållningssätt. Enligt mej då. Det är helt fine att du väljer din väg. Har inga problem med hur just du väljer att göra. Jag vill tro att andra väljer andra vägar för att just se möjligheter och lösningar. </p><p></p><p></p><p>Coolt, den insikten har jag med. </p><p></p><p></p><p>Det tror jag inte att jag har påstått någonstans faktiskt. </p><p></p><p></p><p>Jag har inga problem med innehållet i svaren. Jag uppskattar alla svar, faktiskt. Tycker också frenesin i återkopplingarna är rätt intressanta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larssa, post: 1065621, member: 53850"] Tack då är vi överens om att det iaf inte är helt snurrigt att tänka lite i de banorna. Jo du avfärdar genom att säga att det är gjort. Just det är lite av problematiken i sådana här diskussioner. Genom att just avfärda saker med att det är gjort. Det finns många faktorer att ta hänsyn till. Bland annat som du är inne på nämligen "timingen". Även om allt redan är gjort enligt dej och alla frön är sådda och att du tycker jag bär runt på nåt guldmålat hjul så sa jag inte att mina idéer är de SLUTGILTIGA förslagen. Det hoppas jag du hajjar. Avsikten är att kanske hos någon (inte dej då) väcka en tanke som kanske ska så ett nytt frö av av allt. INTE att mina uppebarliga förslag i sej är vägen att gå. [USER=33485]@Jarle[/USER] har ju lämnat in lite förslag som säkert redan är gjorda någon annanstans MEN INTE på freeride. Därav utvecklande av freerides produkt. Kanske Simon inte gör exakt det som Jarle föreslår utan omformar idén till sin egen (sitt eget frö) efter diskussion med sin redaktion. Kanske hade Jarle inte klurat ut dessa förslag till freeride eller Alpinkultur om inte jag startat den här tråden. Kanske hade han det. Lugn och fin nu. Springer inte omkring på något sätt och säger att jag har revolutionerat skidmedia. Jag har ju inte det. Vart läser du in det? För att nyansera mej så bidrar du inte till utvecklingen genom ditt förhållningssätt. Enligt mej då. Det är helt fine att du väljer din väg. Har inga problem med hur just du väljer att göra. Jag vill tro att andra väljer andra vägar för att just se möjligheter och lösningar. Coolt, den insikten har jag med. Det tror jag inte att jag har påstått någonstans faktiskt. Jag har inga problem med innehållet i svaren. Jag uppskattar alla svar, faktiskt. Tycker också frenesin i återkopplingarna är rätt intressanta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp