Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larssa" data-source="post: 1065623" data-attributes="member: 53850"><p>Tjena</p><p> [USER=14399]@Gnu[/USER]!</p><p></p><p>Kom igen. Jag tror ingen tycker att någon gör några direkta fel. Jag lyfter frågan om hur man kunde utveckla skidmedia. Jag personligen hade tydligen rätt kassa konkreta idéer. Det jag egentligen har ifrågasatt var att en publikation kunde uppfattas lite som content marketing. Det ifrågasatte jag, det är riktigt. Chefredaktören tog illa upp av det och det har jag bett om ursäkt för. Dock finns/fanns en logisk poäng med det ifrågasättandet. Jag vill lyfta tanken om hur det kunde uppfattas. Nu blev det inte riktigt som tänkt eftersom vi kastade lite skit.</p><p></p><p>Har du några idéer om hur man kan utveckla?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larssa, post: 1065623, member: 53850"] Tjena [USER=14399]@Gnu[/USER]! Kom igen. Jag tror ingen tycker att någon gör några direkta fel. Jag lyfter frågan om hur man kunde utveckla skidmedia. Jag personligen hade tydligen rätt kassa konkreta idéer. Det jag egentligen har ifrågasatt var att en publikation kunde uppfattas lite som content marketing. Det ifrågasatte jag, det är riktigt. Chefredaktören tog illa upp av det och det har jag bett om ursäkt för. Dock finns/fanns en logisk poäng med det ifrågasättandet. Jag vill lyfta tanken om hur det kunde uppfattas. Nu blev det inte riktigt som tänkt eftersom vi kastade lite skit. Har du några idéer om hur man kan utveckla? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp