Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1065626" data-attributes="member: 45951"><p>Arg? Se ovan. </p><p></p><p>Vet inte hur jag ska förtydliga detta mer. Gillar dock inte att bli beskylld för saker jag inte ägnar mig åt.</p><p></p><p>Gör ett försök till. </p><p></p><p></p><p>Jag avfärdar inte användandet av teknikkombinationer och andra saker du lyfter fram som intressanta.</p><p></p><p>Jag avfärdar BARA ditt uttalande om att det skulle vara nyskapande att göra så. Idéerna finns redan. Det du snackar om är gjort förut. Bara att googla och inspireras och ta dom vidare till nästa nivå. Att du tolkar det som någonting negativt är inte mitt fel.</p><p></p><p>(Baserat på att det inte är ditt fel att alla andra i den här tråden inte förstår vad du vill ha fram.)</p><p></p><p>Men att säga att: "Mina idéer X är nyskapande! Alltså inte det jag säger här nu, det är inte det slutgiltiga liksom! Men det är nyskapande om Y och Z hängs på! Men dom vet jag inte vad det är! Sluta säga att X redan är gjort. Det är så jävla avfärdande.</p><p></p><p>Det blir som att lyfta fram idéer som är förankrade i teknik som inte existerar: "Jag skulle vilja att Freeride tar fram ett hologram jag kan ha i ryggan. Så att jag kan ta all info om en skidort från freeride och ladda upp i hologrammet, åka till skidorten, slå på hologrammet och ha en personlig guide när jag är på plats. Som vet allt om afterski, restauranger och offpist. Hologrammet ska kunna steka bacon och trycka pjäxor också."</p><p></p><p>Sedär! Nyskapande som fan. </p><p></p><p>Kalla mig gärna motsträvig, anti-innovation och bakåsträvare. Det ligger inte långt ifrån sanningen. Men ska du göra det får du stanna bulldozern, kliva av den, kasta bort nyckeln och backa långsamt ut från det märkliga glashus du befinner dig i först.</p><p></p><p> [USER=33485]@Jarle[/USER] och hans idéer skulle jag ta med en nypa salt...jag har sett hans promodel...</p><p></p><p>Har förresten gått ÖVER från Catchmini Eucalyptus TILL Skruf Mynta här precis...så HELT neggo ÄR man ju INTE.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1065626, member: 45951"] Arg? Se ovan. Vet inte hur jag ska förtydliga detta mer. Gillar dock inte att bli beskylld för saker jag inte ägnar mig åt. Gör ett försök till. Jag avfärdar inte användandet av teknikkombinationer och andra saker du lyfter fram som intressanta. Jag avfärdar BARA ditt uttalande om att det skulle vara nyskapande att göra så. Idéerna finns redan. Det du snackar om är gjort förut. Bara att googla och inspireras och ta dom vidare till nästa nivå. Att du tolkar det som någonting negativt är inte mitt fel. (Baserat på att det inte är ditt fel att alla andra i den här tråden inte förstår vad du vill ha fram.) Men att säga att: "Mina idéer X är nyskapande! Alltså inte det jag säger här nu, det är inte det slutgiltiga liksom! Men det är nyskapande om Y och Z hängs på! Men dom vet jag inte vad det är! Sluta säga att X redan är gjort. Det är så jävla avfärdande. Det blir som att lyfta fram idéer som är förankrade i teknik som inte existerar: "Jag skulle vilja att Freeride tar fram ett hologram jag kan ha i ryggan. Så att jag kan ta all info om en skidort från freeride och ladda upp i hologrammet, åka till skidorten, slå på hologrammet och ha en personlig guide när jag är på plats. Som vet allt om afterski, restauranger och offpist. Hologrammet ska kunna steka bacon och trycka pjäxor också." Sedär! Nyskapande som fan. Kalla mig gärna motsträvig, anti-innovation och bakåsträvare. Det ligger inte långt ifrån sanningen. Men ska du göra det får du stanna bulldozern, kliva av den, kasta bort nyckeln och backa långsamt ut från det märkliga glashus du befinner dig i först. [USER=33485]@Jarle[/USER] och hans idéer skulle jag ta med en nypa salt...jag har sett hans promodel... Har förresten gått ÖVER från Catchmini Eucalyptus TILL Skruf Mynta här precis...så HELT neggo ÄR man ju INTE. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp