Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larssa" data-source="post: 1065628" data-attributes="member: 53850"><p>Got me. Jag sa visst det där. Ger dej den där tillbakakakan på det för skojs skull. Kolla här.</p><p></p><p></p><p>Jag är inte sur. Vet inte hur jag ska förtydliga detta mer. Gillar dock inte att bli beskylld för saker jag inte ägnar mig åt.</p><p></p><p></p><p>Coolt du är alltså inne lite på mitt spår där. Härligt att se. </p><p></p><p>Men du avfärdar alltså samtidigt att en icke existerande produkt inom skidmedia vad gäller leverans av skidmedia inte skulle vara nyskapande om den utfördes trots att den skulle involvera väl kända metoder? Jag har svårt att ta dej på orden faktiskt och ser på saken annorlunda. </p><p></p><p>Vad tycker du själv skulle vara nyskapande då så jag och alla andra förstår hur du tänker kring det hela? </p><p></p><p></p><p>Jag tvivlat på att alla andra inte förstår det. Men jag vet inte säkert givetvis. </p><p></p><p></p><p>Jag har fortfarande bara lämnat förslag som sågats särskilt av dej som inte har lämnat några idéer alls. Har aldrig påstått att just de idéerna är de nyskapande. Vad har du för problem med det egentligen? Ligger problemen i att du inte får det färdiga förslaget presenterat? Har du problem med att många nyskapande saker är sprungna ur något inte så bra initialt? Har du problem med att om man pratar kring vissa saker så kan helt andra plötsligt dyka upp ur de första? </p><p></p><p>Jag tror ju för bövelen inte att mina idéer i det här fallet skulle vara de banbrytande nyskapande. Jag har inga problem med det. Jag tror inte du vill förstå helt enkelt eller bara ger dej fan på att inte göra det. </p><p></p><p></p><p>Jadu... jag har inget bra att svara dej på det där mer än att...det blir inte så.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ja men du får ännu en sån där kaka tillbaka på detta. Tänker på det är med bulldozern då. Det gäller dej med som har svårt att se andra personer försöka tänka annorlunda än dej kring ämnet i fråga.</p><p></p><p>Skön kommentar om glashuset. Vore jävla spännande att höra dej utveckla det lite mer faktiskt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larssa, post: 1065628, member: 53850"] Got me. Jag sa visst det där. Ger dej den där tillbakakakan på det för skojs skull. Kolla här. Jag är inte sur. Vet inte hur jag ska förtydliga detta mer. Gillar dock inte att bli beskylld för saker jag inte ägnar mig åt. Coolt du är alltså inne lite på mitt spår där. Härligt att se. Men du avfärdar alltså samtidigt att en icke existerande produkt inom skidmedia vad gäller leverans av skidmedia inte skulle vara nyskapande om den utfördes trots att den skulle involvera väl kända metoder? Jag har svårt att ta dej på orden faktiskt och ser på saken annorlunda. Vad tycker du själv skulle vara nyskapande då så jag och alla andra förstår hur du tänker kring det hela? Jag tvivlat på att alla andra inte förstår det. Men jag vet inte säkert givetvis. Jag har fortfarande bara lämnat förslag som sågats särskilt av dej som inte har lämnat några idéer alls. Har aldrig påstått att just de idéerna är de nyskapande. Vad har du för problem med det egentligen? Ligger problemen i att du inte får det färdiga förslaget presenterat? Har du problem med att många nyskapande saker är sprungna ur något inte så bra initialt? Har du problem med att om man pratar kring vissa saker så kan helt andra plötsligt dyka upp ur de första? Jag tror ju för bövelen inte att mina idéer i det här fallet skulle vara de banbrytande nyskapande. Jag har inga problem med det. Jag tror inte du vill förstå helt enkelt eller bara ger dej fan på att inte göra det. Jadu... jag har inget bra att svara dej på det där mer än att...det blir inte så. Ja men du får ännu en sån där kaka tillbaka på detta. Tänker på det är med bulldozern då. Det gäller dej med som har svårt att se andra personer försöka tänka annorlunda än dej kring ämnet i fråga. Skön kommentar om glashuset. Vore jävla spännande att höra dej utveckla det lite mer faktiskt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp