Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larssa" data-source="post: 1065643" data-attributes="member: 53850"><p>[USER=127291]@Ake_Astrom[/USER]</p><p></p><p>Hej Åke!</p><p></p><p>Ska försöka lista några konkreta förslag här då:</p><p></p><p>1. Det var att Alpinkultur skulle se över om de kunde uppfattas som en content marknadsföringskanal. Jag uppfattade det lite så med alla kopplingar till nämnd butik. Vilket i sig kunde tänkas uppfattas missgynnsamt av läsarna. </p><p></p><p>2. Länkning av prylarna i guiderna till videotester de själva gjort på prylarna där de kunde ge ärlig feedback med tanke på deras stora skidåkarbakgrunder. </p><p></p><p>3. Förslag om att se över hur hanterandet av bloggarna görs eftersom detta är en tid av bloggöverflöd generellt sätt. Ett slarvigt exempel var att hantera sållandet så här, citat "kan innebära att från urvalet/mångfalden ni har väljer att hantera 5 svinintressanta bloggar istället för 5 svinintressanta och 35 rätt lökiga bloggar"</p><p></p><p>4. Det här är inte tillräckligt konkret (jag är medveten om det) men väl initial brainstorming kring användandet av onlinemediet. Skapa en vidareutvecklad tvåvägskommunikation med läsarna som inte görs idag (läs även skapa ännu mera lojala läsare). </p><p></p><p>Det inte så konkreta förslaget var att se om tanken gällande utnyttjande av tekniken samt det redaktionella materialet kunde paketeras om som upplevs nyskapande till exempel här på Freeride på ett sätt som inte tidigare gjort just här.</p><p> [USER=33485]@Jarle[/USER] var inne lite på det i sina förslag hur. </p><p></p><p>Har inte något bra förslag på lösningen i sig tyvärr, så det är så nära konkret jag för tillfället själv kan komma i den frågan just nu. Men det är en fråga som jag tror är väl värd att lägga tid på. Jag tror faktiskt främst för ÅS skull och för deras överlevnad. </p><p></p><p>5. Mer artiklar i videoform tex. intervjuer för Alpinkultur.</p><p></p><p>Där har vi väl min lilla lista. </p><p></p><p>Har du några tankar om hur man kan utveckla främst punkt 4?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larssa, post: 1065643, member: 53850"] [USER=127291]@Ake_Astrom[/USER] Hej Åke! Ska försöka lista några konkreta förslag här då: 1. Det var att Alpinkultur skulle se över om de kunde uppfattas som en content marknadsföringskanal. Jag uppfattade det lite så med alla kopplingar till nämnd butik. Vilket i sig kunde tänkas uppfattas missgynnsamt av läsarna. 2. Länkning av prylarna i guiderna till videotester de själva gjort på prylarna där de kunde ge ärlig feedback med tanke på deras stora skidåkarbakgrunder. 3. Förslag om att se över hur hanterandet av bloggarna görs eftersom detta är en tid av bloggöverflöd generellt sätt. Ett slarvigt exempel var att hantera sållandet så här, citat "kan innebära att från urvalet/mångfalden ni har väljer att hantera 5 svinintressanta bloggar istället för 5 svinintressanta och 35 rätt lökiga bloggar" 4. Det här är inte tillräckligt konkret (jag är medveten om det) men väl initial brainstorming kring användandet av onlinemediet. Skapa en vidareutvecklad tvåvägskommunikation med läsarna som inte görs idag (läs även skapa ännu mera lojala läsare). Det inte så konkreta förslaget var att se om tanken gällande utnyttjande av tekniken samt det redaktionella materialet kunde paketeras om som upplevs nyskapande till exempel här på Freeride på ett sätt som inte tidigare gjort just här. [USER=33485]@Jarle[/USER] var inne lite på det i sina förslag hur. Har inte något bra förslag på lösningen i sig tyvärr, så det är så nära konkret jag för tillfället själv kan komma i den frågan just nu. Men det är en fråga som jag tror är väl värd att lägga tid på. Jag tror faktiskt främst för ÅS skull och för deras överlevnad. 5. Mer artiklar i videoform tex. intervjuer för Alpinkultur. Där har vi väl min lilla lista. Har du några tankar om hur man kan utveckla främst punkt 4? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp