Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1065675" data-attributes="member: 13861"><p>Ouch! Av alla gliringar, tacklingar, åsikter och rena påhopp jag hört om min tidning genom mina år på Freeride så måste jag säga att den där var en av dom värre. Nog för att jag kan sörpla i mig en 3,5:a med hyfsat välbehag, och ibland sträcka mig till 2,8:a. Men jävlar...</p><p></p><p> [USER=53850]@larssa[/USER] Om vi ska gå tillbaka till grundämnet. Jag personligen har en förbannad massa olika tankar på hur man kan utveckla leverans av skidmedia där New York Times mäktiga online-epos <a href="http://www.nytimes.com/projects/2012/snow-fall/#/?part=tunnel-creek" target="_blank">Snow Fall - The Avalanche at Tunnel Creek</a> är det överlägset bästa exemplet av modern storytelling jag någonsin stött på. Vilket tog sin tid och en ansenlig mängd personer att få till. Men det finns sätt att förhindra att papperstidningen behåller sin relevans i alla fall ett tag till. Däremot faller väldigt många av mina idéer ofta på något av följande:</p><p>1. Budget</p><p>2. Tidsbrist</p><p>3. Personalbrist</p><p>4. Kunskapsbrist</p><p>5. Trögheten som det innebär att ligga på ett stort förlag</p><p>6. Tvivelaktiga beslut</p><p>7. Att idén i sig var sjukt jävla korkad</p><p>8. En kombo av två eller flera av ovanstående punkter</p><p></p><p>Däremot kan du inte ta med ointresse för utveckling eller bristande passion för ämnet på den listan. Och med allt det här sagt, hur progressiva vi i den här tråden än må vara så finns det trots allt fortfarande en hel del människor som gillar sin skidmedialeverans i pappersform, i alla fall just nu, det får man inte heller glömma bort. Däremot kan det ändras fortare än du säger bristande skare en vacker dag i framtiden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1065675, member: 13861"] Ouch! Av alla gliringar, tacklingar, åsikter och rena påhopp jag hört om min tidning genom mina år på Freeride så måste jag säga att den där var en av dom värre. Nog för att jag kan sörpla i mig en 3,5:a med hyfsat välbehag, och ibland sträcka mig till 2,8:a. Men jävlar... [USER=53850]@larssa[/USER] Om vi ska gå tillbaka till grundämnet. Jag personligen har en förbannad massa olika tankar på hur man kan utveckla leverans av skidmedia där New York Times mäktiga online-epos [url=http://www.nytimes.com/projects/2012/snow-fall/#/?part=tunnel-creek]Snow Fall - The Avalanche at Tunnel Creek[/url] är det överlägset bästa exemplet av modern storytelling jag någonsin stött på. Vilket tog sin tid och en ansenlig mängd personer att få till. Men det finns sätt att förhindra att papperstidningen behåller sin relevans i alla fall ett tag till. Däremot faller väldigt många av mina idéer ofta på något av följande: 1. Budget 2. Tidsbrist 3. Personalbrist 4. Kunskapsbrist 5. Trögheten som det innebär att ligga på ett stort förlag 6. Tvivelaktiga beslut 7. Att idén i sig var sjukt jävla korkad 8. En kombo av två eller flera av ovanstående punkter Däremot kan du inte ta med ointresse för utveckling eller bristande passion för ämnet på den listan. Och med allt det här sagt, hur progressiva vi i den här tråden än må vara så finns det trots allt fortfarande en hel del människor som gillar sin skidmedialeverans i pappersform, i alla fall just nu, det får man inte heller glömma bort. Däremot kan det ändras fortare än du säger bristande skare en vacker dag i framtiden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När blir det lite reportage från andra ställen än de vanliga jävla alperna ;)
Tillbaka
Topp