Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När börjar säsongen i whistler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Guy" data-source="post: 125678" data-attributes="member: 45049"><p>Whistler brukar öppna runt månadskiftet november/december. Vill det sig väl öppnar de ännu tidigare. Förra säsongen, som var en katastrofsäsong erbjöd inte mycket i december. Whistler öppnade dock den gången sista helgen i nov. Dock inget att rekommendera fast förrförra säsongen erbjöd dock bra åkning redan i december. Letar du så hittar du snöstatistik på hemsidan. </p><p>A.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Guy, post: 125678, member: 45049"] Whistler brukar öppna runt månadskiftet november/december. Vill det sig väl öppnar de ännu tidigare. Förra säsongen, som var en katastrofsäsong erbjöd inte mycket i december. Whistler öppnade dock den gången sista helgen i nov. Dock inget att rekommendera fast förrförra säsongen erbjöd dock bra åkning redan i december. Letar du så hittar du snöstatistik på hemsidan. A. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När börjar säsongen i whistler?
Tillbaka
Topp