Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
När de skarvar med pistkartan...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marboh" data-source="post: 1216401" data-attributes="member: 162191"><p>I min värld är ski in ski out att man mer eller mindre kan ställa sig på skidorna typ utanför dörren sen glida ner till en lift i nåt transportspår eller dylikt. samma sak hem att man kan glida nästan fram till dörren. visst finns det nyanser att man måste gå några meter men det är kort. </p><p>Det är inte att behöva staka en halv kilometer på platten eller lätt uppför. Skulle jag hyra något som marknadsförs som ski in/ski out och behöva börja dagen i med en halv km stakning uppför skulle jag bli aningen besviken..</p><p></p><p>Om det står att det är 10 minuters promenad skulle jag inte tycka det var ett problem förutsatt om man påstår att det är nåt annat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marboh, post: 1216401, member: 162191"] I min värld är ski in ski out att man mer eller mindre kan ställa sig på skidorna typ utanför dörren sen glida ner till en lift i nåt transportspår eller dylikt. samma sak hem att man kan glida nästan fram till dörren. visst finns det nyanser att man måste gå några meter men det är kort. Det är inte att behöva staka en halv kilometer på platten eller lätt uppför. Skulle jag hyra något som marknadsförs som ski in/ski out och behöva börja dagen i med en halv km stakning uppför skulle jag bli aningen besviken.. Om det står att det är 10 minuters promenad skulle jag inte tycka det var ett problem förutsatt om man påstår att det är nåt annat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
När de skarvar med pistkartan...
Tillbaka
Topp