Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
När kommer säsongsjobben upp på skistar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Petzel" data-source="post: 181144" data-attributes="member: 49500"><p>tycker det fungerade bra o jobba för skistar i åre... jobbade på skidåkarna o visst lönen är inte den bästa för en första säsongare typ 84kr men andra säsongen går man upp på runt 90.. men vem åker till åre o säsongar för o bli rik? inte jag.. grym samanhållning o sjukt kul uteliv mkt bättre än på alporter (enligt mig) o åkning får man en hel del jag hade ca 60 åkdagar o då hade jag ändå 4,5 v på kryckor så man får tid o åka... så får du chans att säsonga där så kommer du inte ångra dig efteråt! </p><p>skistar fixar även boende osv åt dig det är inte många arbetsgivare där uppe som gör det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Petzel, post: 181144, member: 49500"] tycker det fungerade bra o jobba för skistar i åre... jobbade på skidåkarna o visst lönen är inte den bästa för en första säsongare typ 84kr men andra säsongen går man upp på runt 90.. men vem åker till åre o säsongar för o bli rik? inte jag.. grym samanhållning o sjukt kul uteliv mkt bättre än på alporter (enligt mig) o åkning får man en hel del jag hade ca 60 åkdagar o då hade jag ändå 4,5 v på kryckor så man får tid o åka... så får du chans att säsonga där så kommer du inte ångra dig efteråt! skistar fixar även boende osv åt dig det är inte många arbetsgivare där uppe som gör det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
När kommer säsongsjobben upp på skistar?
Tillbaka
Topp