Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
När skall man byta hjälm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1257762" data-attributes="member: 176039"><p>Just dethär jag funderar på.. Ett hack i plasten är inget fel men i princip borde jag väl byta, om jag ser till rekomendationerna... men jag ser inget fel på den. dvs när blir hjälmen en falsk livförsäkring? en dålig hjälm är ju bättre än ingen hjälm. Men jag har lite för dyrt liv för att inte hålla mig med ett skydd för 1000 spänn.. om det nu är så att den är förstörd. Tillverkarna ger ju en massa råd för att friskriva sig från ansvar-in-case-of- men man måste ju tänka själv. Men just nu vet jag inte om jag klarar av att tänka själv. En ny hjälm ger ju ingen större glädje som införskaffning om den är i princip onödig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1257762, member: 176039"] Just dethär jag funderar på.. Ett hack i plasten är inget fel men i princip borde jag väl byta, om jag ser till rekomendationerna... men jag ser inget fel på den. dvs när blir hjälmen en falsk livförsäkring? en dålig hjälm är ju bättre än ingen hjälm. Men jag har lite för dyrt liv för att inte hålla mig med ett skydd för 1000 spänn.. om det nu är så att den är förstörd. Tillverkarna ger ju en massa råd för att friskriva sig från ansvar-in-case-of- men man måste ju tänka själv. Men just nu vet jag inte om jag klarar av att tänka själv. En ny hjälm ger ju ingen större glädje som införskaffning om den är i princip onödig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
När skall man byta hjälm
Tillbaka
Topp