Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
närmar sig vintern?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rasmusericson" data-source="post: 353102" data-attributes="member: 64141"><p>-Har börjat fundera på om jag ska ta jacka till skolan.</p><p>-Vill hoppa mer vattenhopp men det har blivit för kallt (tycker jag).</p><p>-Det börjar bli mörkt tidigt på dagen.</p><p>-Kröp ner extra mycket i tröjjan på väg till och från skolan.</p><p>-Sanden börjar bli hård när man ska flippa ner i den.</p><p>-Har slutat funderat på om ja ska dra ner å bada.</p><p>-Löven blir som camiljonter dom byter färg.</p><p>-Jag har hört jullåtar från min brors rum.</p><p>-Mamma har börjat julpynta.</p><p>-Jag håller på att tröttna på studsmatta.</p><p>-Snart är de Aquajam å de är sent på året!</p><p>-Mindre än 4 månader kvar till jul.</p><p>-Jag har börjat grubbla på vad ja ska ha för skidkläder i vinter</p><p></p><p>De va mina saker.. puss</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rasmusericson, post: 353102, member: 64141"] -Har börjat fundera på om jag ska ta jacka till skolan. -Vill hoppa mer vattenhopp men det har blivit för kallt (tycker jag). -Det börjar bli mörkt tidigt på dagen. -Kröp ner extra mycket i tröjjan på väg till och från skolan. -Sanden börjar bli hård när man ska flippa ner i den. -Har slutat funderat på om ja ska dra ner å bada. -Löven blir som camiljonter dom byter färg. -Jag har hört jullåtar från min brors rum. -Mamma har börjat julpynta. -Jag håller på att tröttna på studsmatta. -Snart är de Aquajam å de är sent på året! -Mindre än 4 månader kvar till jul. -Jag har börjat grubbla på vad ja ska ha för skidkläder i vinter De va mina saker.. puss [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
närmar sig vintern?
Tillbaka
Topp