Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Narvik
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mouNTain" data-source="post: 16781" data-attributes="member: 12914"><p>Åhh fan! Jag svär på mammas mat att det är den grymmaste åkningen i hela jävla norden! Dock har normännen ingen som helst koll på vädret. De regnar ta mig fan hela tiden! När det mot alla odds är sol är Narvik en sjuhelvetes lekstuga. Åk inte dit! Om ni ändå drar dit, se till att dra till källaren på typ Scandic Hotel och låt bögarna underhålla er.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mouNTain, post: 16781, member: 12914"] Åhh fan! Jag svär på mammas mat att det är den grymmaste åkningen i hela jävla norden! Dock har normännen ingen som helst koll på vädret. De regnar ta mig fan hela tiden! När det mot alla odds är sol är Narvik en sjuhelvetes lekstuga. Åk inte dit! Om ni ändå drar dit, se till att dra till källaren på typ Scandic Hotel och låt bögarna underhålla er. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Narvik
Tillbaka
Topp