Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nästa heta puderhåla?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MBurestam" data-source="post: 1069466" data-attributes="member: 50306"><p>Hej hej, </p><p></p><p>Jag är i planerings stadiet för att uppfylla en dröm, att äga en bar i alperna. Jag gör detta med kunnig kollega från bar branschen och vi har det mesta klart för oss förutom var? Vi har utforskat många orter och sållat bort många som inte riktigt har den potential som vi är ute efter. </p><p>Ideellt söker vi efter en ort någonstans i alperna som har potential att bli nästa stora, hypade puderhåla men som ännu inte har en uppsjö av barer och hang-out´s. </p><p>Eftersom freeride är en fantastisk håla i sig så vänder jag mig till er för att höra om ni har några tankar? eller kanske till och med är sugna på att vara med! </p><p></p><p>mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MBurestam, post: 1069466, member: 50306"] Hej hej, Jag är i planerings stadiet för att uppfylla en dröm, att äga en bar i alperna. Jag gör detta med kunnig kollega från bar branschen och vi har det mesta klart för oss förutom var? Vi har utforskat många orter och sållat bort många som inte riktigt har den potential som vi är ute efter. Ideellt söker vi efter en ort någonstans i alperna som har potential att bli nästa stora, hypade puderhåla men som ännu inte har en uppsjö av barer och hang-out´s. Eftersom freeride är en fantastisk håla i sig så vänder jag mig till er för att höra om ni har några tankar? eller kanske till och med är sugna på att vara med! mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nästa heta puderhåla?
Tillbaka
Topp