Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hyllengren" data-source="post: 136910" data-attributes="member: 42083"><p>Andreas är fan också kändis, bryta arm med atlas.. vann du?</p><p>Men lizbeth verkade trevlig, personligen hade jag en syslöjdslärare som aldrig lyckades få mig att kunna virka samt var dötråkig och hette monica, undra om de ä henne de sjunger om i låten, hejj hejj ni vet. Annars bor de en monica i lesjöfors som åker i samma buss som mig varje dag, hon är psykiskt färdig och springer runt och pratar med sig själv "nu kommer bussen, ja, ja, nu kommer bussen, stili busschaufför, där ä en hund voff voff, voff voff. fin hund, ja har köpt öl, öl å ciggaretter, ja tycker öm gubber, gubber ä fine, nu ä de snart häljA, ja nu ä de hälja, nu kommer bussen, onsda torsda... hon kan va lite roligare än min gamla syslöjdsfröken förståsss</p><p></p><p>Rastavibrationer ligger dock skapligt till i nästan kändisligan..</p><p></p><p>ang toan så va de faktiskt riktigt collt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hyllengren, post: 136910, member: 42083"] Andreas är fan också kändis, bryta arm med atlas.. vann du? Men lizbeth verkade trevlig, personligen hade jag en syslöjdslärare som aldrig lyckades få mig att kunna virka samt var dötråkig och hette monica, undra om de ä henne de sjunger om i låten, hejj hejj ni vet. Annars bor de en monica i lesjöfors som åker i samma buss som mig varje dag, hon är psykiskt färdig och springer runt och pratar med sig själv "nu kommer bussen, ja, ja, nu kommer bussen, stili busschaufför, där ä en hund voff voff, voff voff. fin hund, ja har köpt öl, öl å ciggaretter, ja tycker öm gubber, gubber ä fine, nu ä de snart häljA, ja nu ä de hälja, nu kommer bussen, onsda torsda... hon kan va lite roligare än min gamla syslöjdsfröken förståsss Rastavibrationer ligger dock skapligt till i nästan kändisligan.. ang toan så va de faktiskt riktigt collt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp