Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gustav" data-source="post: 136932" data-attributes="member: 128"><p>*När jag var på Tott i Åre 1982 trodde Magnus Härenstam att jag sade att jag hette "Koftan" när jag sade att jag hette Gustav (vilket jag gör). Detta berodde på alldeles för mycket dregel i munnen i förhållande till munnens volym.</p><p></p><p>*Jag är släkt med Christer Fuglesang (den svenske astronauten).</p><p></p><p>*Min mormor har skrivit en lärobok för mandolinelever.</p><p></p><p>*Min flickväns mammas sambo är kusin med Peter Englund i Svenska Akademin.</p><p></p><p>*Zubeÿde och Emma Andersson frågade efter eld på festen efter den stora Robinsonfinalen i Kittelfjäll. Samma kväll samtalade jag med en Ö-kändis från dokusåpan "Radio" eller vad det hette.</p><p></p><p>*En kompis exflickväns storasyster har varit kompis med Linda Rosing. Från detta håll "vet" jag att hon är typ fyra år äldre än vad hon uppger sig vara. Det kan stämma med tanke på hur sliten hon ser ut.</p><p></p><p>*Jag har växlat några snabba ord med Überbejben Lisa Miskowsky i Hemavan.</p><p></p><p>*Ätit lunch i samma resaurang samtidigt som Anja Persson i Tärnaby.</p><p></p><p>*Min kompis Paulas ( <a href="http://www.freeride.nu/member/view.php?id=42711" target="_blank">http://www.freeride.nu/member/view.php?id=42711</a> ) släkting har skrivit Shirley Clamp´s "min kärlek".</p><p></p><p>*Jag har sett Magnus Uggla på flygplatsen i Nice.</p><p></p><p>*En kompis har krockat (gått in i) med Rickard Wollf på Västerlånggatan i Gamla stan i Stockholm.</p><p></p><p>*Min Kusin Niklas har varit tillsammans med hon som spelade Sara i teveserien Varuhuset.</p><p></p><p>*Mammas kompis dejtade någon i The Rolling Stones på den gamla goda tiden.</p><p></p><p>*En annan av mammas kompisar blev av med oskulden med Ulf Elving från radio. Cirkeln slöts slutligen när jag serverade honom lunch engång när jag sommarjobbade.</p><p></p><p>*Jag har sagt "tjena Raspen" till Göran Gillinger på toaletten under Iron Maiden-konserten på Hovet 1998.</p><p></p><p>*Jag har ägt en vattenflaska utslängd i publiken av Phil Anselmo från Pantera.</p><p></p><p>*Mina gamla grannar har båda två varit med i OS. Frun i familjen har dessutom lyckats vara med tre eller fyra gånger. Som belöning för detta finns hon även avbildad på frimärke.</p><p></p><p>*Jag har haft han som spelar dragspel vid dansbanan i Lasse Åbergs SOS som musiklärare.</p><p></p><p>*Jag drack öl med Biffen från "Villa Medusa" i somras.</p><p></p><p>*Syrran hade han som är tillsammans med kronprinsessan Victoria till bordet på ett bröllop får nått år sedan.</p><p></p><p>*Jag har haft Bryan Iguchis autograf på en SuperSession-biljett.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gustav, post: 136932, member: 128"] *När jag var på Tott i Åre 1982 trodde Magnus Härenstam att jag sade att jag hette "Koftan" när jag sade att jag hette Gustav (vilket jag gör). Detta berodde på alldeles för mycket dregel i munnen i förhållande till munnens volym. *Jag är släkt med Christer Fuglesang (den svenske astronauten). *Min mormor har skrivit en lärobok för mandolinelever. *Min flickväns mammas sambo är kusin med Peter Englund i Svenska Akademin. *Zubeÿde och Emma Andersson frågade efter eld på festen efter den stora Robinsonfinalen i Kittelfjäll. Samma kväll samtalade jag med en Ö-kändis från dokusåpan "Radio" eller vad det hette. *En kompis exflickväns storasyster har varit kompis med Linda Rosing. Från detta håll "vet" jag att hon är typ fyra år äldre än vad hon uppger sig vara. Det kan stämma med tanke på hur sliten hon ser ut. *Jag har växlat några snabba ord med Überbejben Lisa Miskowsky i Hemavan. *Ätit lunch i samma resaurang samtidigt som Anja Persson i Tärnaby. *Min kompis Paulas ( [URL]http://www.freeride.nu/member/view.php?id=42711[/URL] ) släkting har skrivit Shirley Clamp´s "min kärlek". *Jag har sett Magnus Uggla på flygplatsen i Nice. *En kompis har krockat (gått in i) med Rickard Wollf på Västerlånggatan i Gamla stan i Stockholm. *Min Kusin Niklas har varit tillsammans med hon som spelade Sara i teveserien Varuhuset. *Mammas kompis dejtade någon i The Rolling Stones på den gamla goda tiden. *En annan av mammas kompisar blev av med oskulden med Ulf Elving från radio. Cirkeln slöts slutligen när jag serverade honom lunch engång när jag sommarjobbade. *Jag har sagt "tjena Raspen" till Göran Gillinger på toaletten under Iron Maiden-konserten på Hovet 1998. *Jag har ägt en vattenflaska utslängd i publiken av Phil Anselmo från Pantera. *Mina gamla grannar har båda två varit med i OS. Frun i familjen har dessutom lyckats vara med tre eller fyra gånger. Som belöning för detta finns hon även avbildad på frimärke. *Jag har haft han som spelar dragspel vid dansbanan i Lasse Åbergs SOS som musiklärare. *Jag drack öl med Biffen från "Villa Medusa" i somras. *Syrran hade han som är tillsammans med kronprinsessan Victoria till bordet på ett bröllop får nått år sedan. *Jag har haft Bryan Iguchis autograf på en SuperSession-biljett. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp