Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AKFischer" data-source="post: 136955" data-attributes="member: 29054"><p>1)Jag satt bordet bredvid Mario Matt i Österrike när han käkade</p><p></p><p>2)Min pappa skulle gå ner och flugfiska i ljungan (sundsvall) med min bror för några somrar sen...då står det några snubbar där och farsan börjar snacka med en av dom och frågar hur det går med fisket och så..sen viskar brorsan till farsan efter en stund: vet du att det är Uno Svenningsson som du snackar med? Han skulle spela på gatufesten då...Min pappa och han blev kompisar efter det iallafall! Haha...sjukt va?</p><p></p><p></p><p>3)Jag blev hyllad av Olinda från Paradise Hotel på O´learys nu i höst, eftersom jag fällde så elaka kommentarer om folk som skulle skaka hand med henne, och mig...då frågade jag: Va fan ska du skaka hand med mig för? Stick nu pöjk! Det skrattade hon gott åt!</p><p></p><p>//Fischaaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AKFischer, post: 136955, member: 29054"] 1)Jag satt bordet bredvid Mario Matt i Österrike när han käkade 2)Min pappa skulle gå ner och flugfiska i ljungan (sundsvall) med min bror för några somrar sen...då står det några snubbar där och farsan börjar snacka med en av dom och frågar hur det går med fisket och så..sen viskar brorsan till farsan efter en stund: vet du att det är Uno Svenningsson som du snackar med? Han skulle spela på gatufesten då...Min pappa och han blev kompisar efter det iallafall! Haha...sjukt va? 3)Jag blev hyllad av Olinda från Paradise Hotel på O´learys nu i höst, eftersom jag fällde så elaka kommentarer om folk som skulle skaka hand med henne, och mig...då frågade jag: Va fan ska du skaka hand med mig för? Stick nu pöjk! Det skrattade hon gott åt! //Fischaaa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp