Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zweetchuck" data-source="post: 137007" data-attributes="member: 43633"><p>1. Har gjort bottomtouch två gånger i rad på toa</p><p></p><p>2. har träffat toan från 2,5 meters avstånd</p><p></p><p>3. lykats borsta tänderna duscha och käka frulle på 10 min</p><p></p><p>4. har bott granna med författarn till Sune</p><p></p><p>5.har blåst små barn på en tråd på denna juvliga sida</p><p></p><p>6. har prakkat hos en patetiskt och tragisk idiot som ville bli min kompis (han va 35 bast och äcklig som fn)</p><p></p><p>7. Vill lära mig Kung Fu av shaolin munkar</p><p></p><p>8. kan se himmlen speglas i fönstrena på andra sidan gatan</p><p></p><p>slå de om ni kan ^^</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zweetchuck, post: 137007, member: 43633"] 1. Har gjort bottomtouch två gånger i rad på toa 2. har träffat toan från 2,5 meters avstånd 3. lykats borsta tänderna duscha och käka frulle på 10 min 4. har bott granna med författarn till Sune 5.har blåst små barn på en tråd på denna juvliga sida 6. har prakkat hos en patetiskt och tragisk idiot som ville bli min kompis (han va 35 bast och äcklig som fn) 7. Vill lära mig Kung Fu av shaolin munkar 8. kan se himmlen speglas i fönstrena på andra sidan gatan slå de om ni kan ^^ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp