Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HaH22" data-source="post: 137086" data-attributes="member: 45128"><p>Jaja, här kmmer mitt bidrag..</p><p></p><p>1 Gått in i Peter Forsberg och vält hans paraply när han väntade på taxi i Stockholm</p><p></p><p>2 Min morfar gick på samma internat som mankell(?) när han gick där, skolan i ondskan</p><p></p><p>3 VIP gäst på Di Leva konsert på Åland och sett när han slängde en frukt på en kille i rullstol.(som senare fick en apelsin som tröst)</p><p></p><p>4 Fått Våfflor med frädda av Di levas föräldrar på Cypern</p><p></p><p>5 Trängt mig före TV4 gänget i en matkö i Vemdalen</p><p></p><p>6 GammelFarmor eller nått, so har vatt me i Hylands Hörna</p><p></p><p>7 Fått (gratis) en hel låda Cornetto Love Posion av glassbilen</p><p></p><p>8 Serverat killen (hannes) i "hon o hannes" mat, och även lagat den</p><p></p><p>9 en kompis mormor typ känner FN killen (mörk snubbe, kommer ej ihåg namnet)</p><p></p><p>10 Ätit på McDonalds vid Schumacher museet i tyskland samtidigt som en busslast italienare</p><p></p><p>11 Har Zlatans Autograf</p><p></p><p>12 Varit hemma hos en Tumba</p><p></p><p>13 Käkat på McDonalds med samma Tumba </p><p></p><p>14 Varit i Spanien med Helbensgips mitt på sommaren och hoppat upp till toppen på Långe Jan med gips, mitt på sommaren under "högsessongen"(ruskigt mkt folk)</p><p></p><p>15 typ en massa saker som ja inte kommer på nu...</p><p></p><p>Detta borde göra mig typ nästan halvkänd...</p><p></p><p>//Hannes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HaH22, post: 137086, member: 45128"] Jaja, här kmmer mitt bidrag.. 1 Gått in i Peter Forsberg och vält hans paraply när han väntade på taxi i Stockholm 2 Min morfar gick på samma internat som mankell(?) när han gick där, skolan i ondskan 3 VIP gäst på Di Leva konsert på Åland och sett när han slängde en frukt på en kille i rullstol.(som senare fick en apelsin som tröst) 4 Fått Våfflor med frädda av Di levas föräldrar på Cypern 5 Trängt mig före TV4 gänget i en matkö i Vemdalen 6 GammelFarmor eller nått, so har vatt me i Hylands Hörna 7 Fått (gratis) en hel låda Cornetto Love Posion av glassbilen 8 Serverat killen (hannes) i "hon o hannes" mat, och även lagat den 9 en kompis mormor typ känner FN killen (mörk snubbe, kommer ej ihåg namnet) 10 Ätit på McDonalds vid Schumacher museet i tyskland samtidigt som en busslast italienare 11 Har Zlatans Autograf 12 Varit hemma hos en Tumba 13 Käkat på McDonalds med samma Tumba 14 Varit i Spanien med Helbensgips mitt på sommaren och hoppat upp till toppen på Långe Jan med gips, mitt på sommaren under "högsessongen"(ruskigt mkt folk) 15 typ en massa saker som ja inte kommer på nu... Detta borde göra mig typ nästan halvkänd... //Hannes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp