Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="burtonfeather" data-source="post: 137089" data-attributes="member: 50368"><p>1. min farmors bästa kompis barnbarn är elin som är gift med tiger woods</p><p></p><p>2. min släkting är roland nilsson. </p><p></p><p>3. jag har serverat ingemar stenmarck lunch otal gånger i tärnaby</p><p></p><p>4. jag har samtalat med anja pärson i tärnaby</p><p></p><p>5. jag var på fröken sveriges efterfest 1999, betydligt roligare för min storebror som "råkade" nudda vid jessica olérs rumpa. själv stod jag i baren med ravelli och the gang! moohaa</p><p></p><p>6. paul tilly har skrivit sitt namn på sin mage. (fråga inte varför)</p><p></p><p>7. jag har suttit i adam alsings knä. (hemskt upplevelse som satt sina spår,haa!)</p><p></p><p>8. min kompis har haft sex med peter siepen. uuuuäää! han hade leopardstring på sig. bomba killen.</p><p></p><p>9. en annan kompis har haft sex med joakim hilsson (ni vet..så vacker utan spackel skitlåten) </p><p></p><p>10. jag har varit på semester med niklas ekstedt och hans familj på bahamas i deras strand villa (kocken som var istället för tina nordström på mat tidigare i år) </p><p></p><p>11. min kompis mamma hade mikael persbrandt som sin första kärlek</p><p></p><p>12. våra förra grannar ska vara med i OS i segling 08</p><p></p><p>13. jag blev nekad av dr alban på stacys när jag var 17. haha. det e stabilt! upp o hoppa fyfan</p><p></p><p>14. min pappa känner fritidsresors vd</p><p></p><p>15. en tv4 hallåa som har ful näsa är blond o pratar skånska var på samma uteställe som mig förra årets juldag. hon var ännu fulare i verkligheten! </p><p></p><p>16. jag har efterfestat med broder daniel. (jag var fjortis då och ärligt talat så har jag ingen aning om vad för låt dom har som är populär)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="burtonfeather, post: 137089, member: 50368"] 1. min farmors bästa kompis barnbarn är elin som är gift med tiger woods 2. min släkting är roland nilsson. 3. jag har serverat ingemar stenmarck lunch otal gånger i tärnaby 4. jag har samtalat med anja pärson i tärnaby 5. jag var på fröken sveriges efterfest 1999, betydligt roligare för min storebror som "råkade" nudda vid jessica olérs rumpa. själv stod jag i baren med ravelli och the gang! moohaa 6. paul tilly har skrivit sitt namn på sin mage. (fråga inte varför) 7. jag har suttit i adam alsings knä. (hemskt upplevelse som satt sina spår,haa!) 8. min kompis har haft sex med peter siepen. uuuuäää! han hade leopardstring på sig. bomba killen. 9. en annan kompis har haft sex med joakim hilsson (ni vet..så vacker utan spackel skitlåten) 10. jag har varit på semester med niklas ekstedt och hans familj på bahamas i deras strand villa (kocken som var istället för tina nordström på mat tidigare i år) 11. min kompis mamma hade mikael persbrandt som sin första kärlek 12. våra förra grannar ska vara med i OS i segling 08 13. jag blev nekad av dr alban på stacys när jag var 17. haha. det e stabilt! upp o hoppa fyfan 14. min pappa känner fritidsresors vd 15. en tv4 hallåa som har ful näsa är blond o pratar skånska var på samma uteställe som mig förra årets juldag. hon var ännu fulare i verkligheten! 16. jag har efterfestat med broder daniel. (jag var fjortis då och ärligt talat så har jag ingen aning om vad för låt dom har som är populär) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp