Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="david_v" data-source="post: 137100" data-attributes="member: 34522"><p>jag har:</p><p></p><p>-skakat hand med programledaren i allsång på skansen, anders lundin(kanske han heter)</p><p></p><p>-skakat hand med tanten som skriver manus eller något sånt till allsång på skansen.</p><p></p><p>-gett en cigarett till gitarristen i svenskpop som han tog några bloss på gav tillbaka den sen tog jag nått bloss och skickade den till den andra gitarristen. det coola var att allt skedde under spelningen i gävle, medans de spelade.. WOW.. </p><p></p><p>-pungat en rail så hårt att jag fick gå till ungdomsmotagningen.</p><p></p><p>-är släkting med nån känd författare som jag itne minns vad hon heter.</p><p></p><p>-fått en målvakts klubba av micke sundberg(minns itne om han heter så men han stoid i mål i brynäs.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="david_v, post: 137100, member: 34522"] jag har: -skakat hand med programledaren i allsång på skansen, anders lundin(kanske han heter) -skakat hand med tanten som skriver manus eller något sånt till allsång på skansen. -gett en cigarett till gitarristen i svenskpop som han tog några bloss på gav tillbaka den sen tog jag nått bloss och skickade den till den andra gitarristen. det coola var att allt skedde under spelningen i gävle, medans de spelade.. WOW.. -pungat en rail så hårt att jag fick gå till ungdomsmotagningen. -är släkting med nån känd författare som jag itne minns vad hon heter. -fått en målvakts klubba av micke sundberg(minns itne om han heter så men han stoid i mål i brynäs.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp