Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KristianE" data-source="post: 137172" data-attributes="member: 59923"><p>Alltså grabbar.. min bäste kompis (alexander) är brorsa till världens bäste thaiboxare.. (rickard nordstrand). Jag har känt rickard sen 6-årsåldern och träffar honom minst 2 gånger i veckan när jag umgås med hans lillebror.. Han har lärt mig att slåss som värsta chipchoppen och jag skulle flå skinnet av er innan ni hann öppna ögonen efter den första smällen jag gav er.. </p><p>Vi sågs vid hans sida när vi kom in på förhandsvisningen av " a bittersweet life". Vill bara säga att vi var två 16-åringar som kom in före alla snobbiga östermalmare som stod uppklädda utanför Stockholm Parks bio torsdagen den 23:e februari.. vi fick en rundvisning av rickard och fick sedan sitta vart vi ville i salongen.. Vi fick också hälsa på en del andra kända personer i hans omgivning, bla Jörgen Krut (haha värsta balla personen det där)</p><p>Iaf, DET kallar jag att känna en känd person....</p><p>Så alla ni som sett tex Jwester elr Jon Olsson och menar att ni då "känner han" kan ju bara gå och lägga er.. haha...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KristianE, post: 137172, member: 59923"] Alltså grabbar.. min bäste kompis (alexander) är brorsa till världens bäste thaiboxare.. (rickard nordstrand). Jag har känt rickard sen 6-årsåldern och träffar honom minst 2 gånger i veckan när jag umgås med hans lillebror.. Han har lärt mig att slåss som värsta chipchoppen och jag skulle flå skinnet av er innan ni hann öppna ögonen efter den första smällen jag gav er.. Vi sågs vid hans sida när vi kom in på förhandsvisningen av " a bittersweet life". Vill bara säga att vi var två 16-åringar som kom in före alla snobbiga östermalmare som stod uppklädda utanför Stockholm Parks bio torsdagen den 23:e februari.. vi fick en rundvisning av rickard och fick sedan sitta vart vi ville i salongen.. Vi fick också hälsa på en del andra kända personer i hans omgivning, bla Jörgen Krut (haha värsta balla personen det där) Iaf, DET kallar jag att känna en känd person.... Så alla ni som sett tex Jwester elr Jon Olsson och menar att ni då "känner han" kan ju bara gå och lägga er.. haha... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp