Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AxelL" data-source="post: 137181"><p>1. Pappa har samma bankomat som Anders Lundin</p><p></p><p>2.Har ropat kassa jävel till carola under spelning i Dalhalla fick en konstig blick av henne.</p><p></p><p>3. Robert Ashberg har gått förbi mig + 2 till när vi var små och mumlade att vårat bord på resturangen var jävligt ner geggat.</p><p></p><p>4. Känner en som har träffat Zlatan</p><p></p><p>5. Har träffat Sveriges största mytoman.</p><p></p><p>6. Kompis med en vars bror var med i svenska juniorlandlaget i skidor.</p><p></p><p>7. Träffat Affe i farmen eller vad han heter på Gotland</p><p></p><p>8. Bajsat mest gånger på en natt utan tvekan! :D</p><p></p><p>9. Känner en som vars pappa är kompis med Ghostriders pappa. </p><p></p><p>10. Blivit jagad av turkar i Solna kom med i tidningen på första sidan.</p><p></p><p>11. Spelat pingis med skolministern.</p><p></p><p>12. Skolministern har använt mitt pingisracket.</p><p></p><p>13. Äger en av Tommy Aldridges trummpinne som han råkade kasta ut i publiken under drum clinicen i Hagaskolans aula.</p><p></p><p>14. Har åkt på samma plan som Christer ulfbåge eller vad han heter och om ni ville veta så hade han köpt en hel den sprit på den resan.</p><p></p><p>Tycker att de va ett ganska starkt bidrag eller inte....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AxelL, post: 137181"] 1. Pappa har samma bankomat som Anders Lundin 2.Har ropat kassa jävel till carola under spelning i Dalhalla fick en konstig blick av henne. 3. Robert Ashberg har gått förbi mig + 2 till när vi var små och mumlade att vårat bord på resturangen var jävligt ner geggat. 4. Känner en som har träffat Zlatan 5. Har träffat Sveriges största mytoman. 6. Kompis med en vars bror var med i svenska juniorlandlaget i skidor. 7. Träffat Affe i farmen eller vad han heter på Gotland 8. Bajsat mest gånger på en natt utan tvekan! :D 9. Känner en som vars pappa är kompis med Ghostriders pappa. 10. Blivit jagad av turkar i Solna kom med i tidningen på första sidan. 11. Spelat pingis med skolministern. 12. Skolministern har använt mitt pingisracket. 13. Äger en av Tommy Aldridges trummpinne som han råkade kasta ut i publiken under drum clinicen i Hagaskolans aula. 14. Har åkt på samma plan som Christer ulfbåge eller vad han heter och om ni ville veta så hade han köpt en hel den sprit på den resan. Tycker att de va ett ganska starkt bidrag eller inte.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp