Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JPehrson" data-source="post: 137187" data-attributes="member: 50387"><p>* Har åkt lift med Jacob Wester</p><p>* Bodde granne med Arne Weisse och lekte med hans barn när jag var liten</p><p>* Har ett plektrum som Empuu i Nightwish har spelat med</p><p>* Polare med Niclas Karlsson</p><p>* Spelat dator hos Tomas Gradin (NHL-spelare)</p><p>* En annan polare har en Matchtröja som Peter Forsberg skulle haft om han inte hade lämnat MoDo</p><p>* En kompis har bajsat tio ggr på en dag!</p><p>* Går i samma klass som Sveriges och Världens största myttoman</p><p>* Pratat med Michael Nyqvist från "Om Stig Petrés hemligheter", var med i den också</p><p>* Gått i samma klass som en som var med i nåt barnprogram i TV4 (dom skulle busa tror jag)</p><p>* Granne med en annan från samma program</p><p>* Släkt med nån som vänstrat med någon gammal kung</p><p>* Även släkt med barnet som kom..</p><p></p><p>Slå det där ni!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JPehrson, post: 137187, member: 50387"] * Har åkt lift med Jacob Wester * Bodde granne med Arne Weisse och lekte med hans barn när jag var liten * Har ett plektrum som Empuu i Nightwish har spelat med * Polare med Niclas Karlsson * Spelat dator hos Tomas Gradin (NHL-spelare) * En annan polare har en Matchtröja som Peter Forsberg skulle haft om han inte hade lämnat MoDo * En kompis har bajsat tio ggr på en dag! * Går i samma klass som Sveriges och Världens största myttoman * Pratat med Michael Nyqvist från "Om Stig Petrés hemligheter", var med i den också * Gått i samma klass som en som var med i nåt barnprogram i TV4 (dom skulle busa tror jag) * Granne med en annan från samma program * Släkt med nån som vänstrat med någon gammal kung * Även släkt med barnet som kom.. Slå det där ni!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp