Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LStevrin" data-source="post: 137199" data-attributes="member: 56840"><p>1. i vintras byggde jag och min bror en snö gubbe som var så lik TJ shiller att hela min familj trodde att de var han.</p><p></p><p>2. jag har även byggt en trolldegs gubbe som var så lik en sten så att min mamma la den i en kruka.. sen när hon ficj veta att de var trolldeg så skrattade hon och tyckte att jag är världens </p><p>bästa trooldegsstensimatör.</p><p></p><p>3. på träslöjden gjorde jag en blommpinne så lik en vanlig pinne att min träslöjdslärare sa att jag sklle kasta pinnen sen när jag sa att de va en blomm pinne så vart han sur fatta hur bra jag är på att göra om saker!</p><p></p><p>4. om ni vill veta mer lr beställa mina konstverk rin 08-7020090</p><p></p><p>Hejdå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LStevrin, post: 137199, member: 56840"] 1. i vintras byggde jag och min bror en snö gubbe som var så lik TJ shiller att hela min familj trodde att de var han. 2. jag har även byggt en trolldegs gubbe som var så lik en sten så att min mamma la den i en kruka.. sen när hon ficj veta att de var trolldeg så skrattade hon och tyckte att jag är världens bästa trooldegsstensimatör. 3. på träslöjden gjorde jag en blommpinne så lik en vanlig pinne att min träslöjdslärare sa att jag sklle kasta pinnen sen när jag sa att de va en blomm pinne så vart han sur fatta hur bra jag är på att göra om saker! 4. om ni vill veta mer lr beställa mina konstverk rin 08-7020090 Hejdå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp