Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 137200"><p>*Min pappa var först i världen att flyga luftballong från Sverige till Finland.</p><p>*Jag har flygit flygplan med Peter Siepén. (Mediahoran)</p><p>*Jag har, inför en hel stad, stått på scen med Markoolio och sjungit "Vi drar till fjällen"</p><p>Kom med i både tidningar och TV</p><p>*Min småkusin (tremänning) Björn Lind har vunnit OS-guld.</p><p>*Min andra småkusin **** Lind har vunnit wasaloppet ett X-antal gånger.</p><p>*Åkt skidor med Niklas Karlström.</p><p>*Min farfars fars bror blev skjuten vid ett postrån. Han blev känd (efter sin död)</p><p></p><p></p><p>Har säkert gjort endel andra saker också, men är ganska så säger på att jag vinner med detta. Har även varit med på skidbilder i tidningen minst 3 gånger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 137200"] *Min pappa var först i världen att flyga luftballong från Sverige till Finland. *Jag har flygit flygplan med Peter Siepén. (Mediahoran) *Jag har, inför en hel stad, stått på scen med Markoolio och sjungit "Vi drar till fjällen" Kom med i både tidningar och TV *Min småkusin (tremänning) Björn Lind har vunnit OS-guld. *Min andra småkusin **** Lind har vunnit wasaloppet ett X-antal gånger. *Åkt skidor med Niklas Karlström. *Min farfars fars bror blev skjuten vid ett postrån. Han blev känd (efter sin död) Har säkert gjort endel andra saker också, men är ganska så säger på att jag vinner med detta. Har även varit med på skidbilder i tidningen minst 3 gånger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp