Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JesperH" data-source="post: 158815" data-attributes="member: 36942"><p>Fan vad ni är coola allihop, det är nästan så jag inte vågar få fram mitt... Men okej.</p><p></p><p>*Min morbror är polare med henke larsson och filip/fredrik (ni vet, dem där)</p><p>*Min morfar har varit chef för en tidning i skåne som gick i konkurs</p><p>*Jag har nästan blivit påkört av självaste Jon Olsson (!!!!!!!!)</p><p>*Niclas Karlsson är en av mina bästa vänner (det är alltså han som vann jib academy)</p><p>*Jag åt nyss en Snickers-glass</p><p>*Jag har sett Martin Timell m. familj på arlanda.</p><p>*Jag heter Hallberg i efternamn, det låter nästan som "Harlaut" om man är full</p><p>*En av mina kompisar är i snett nergående led besläktad med Greta Garbo</p><p>*Jag känner en kille som heter Ericsson i efternamn (det finns en viss konspirationsteori om att hans släkt en gång styrde mobiltelefonföretaget)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JesperH, post: 158815, member: 36942"] Fan vad ni är coola allihop, det är nästan så jag inte vågar få fram mitt... Men okej. *Min morbror är polare med henke larsson och filip/fredrik (ni vet, dem där) *Min morfar har varit chef för en tidning i skåne som gick i konkurs *Jag har nästan blivit påkört av självaste Jon Olsson (!!!!!!!!) *Niclas Karlsson är en av mina bästa vänner (det är alltså han som vann jib academy) *Jag åt nyss en Snickers-glass *Jag har sett Martin Timell m. familj på arlanda. *Jag heter Hallberg i efternamn, det låter nästan som "Harlaut" om man är full *En av mina kompisar är i snett nergående led besläktad med Greta Garbo *Jag känner en kille som heter Ericsson i efternamn (det finns en viss konspirationsteori om att hans släkt en gång styrde mobiltelefonföretaget) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp