Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 161141" data-attributes="member: 20139"><p>nu ni:</p><p></p><p>1. jag sov på mattias fredrikssons hotellrumsgolv förra natten.</p><p></p><p>2. jag såg (på bilder i mattias fredrikssons dator) när jon olsson rakade tj schillers skalle.</p><p></p><p>3. Mattias Fredrikssons bil står parkerad på min mammas garageuppfart just nu.</p><p></p><p>4. har sett glen plake i stockholm</p><p></p><p>5. förra veckan lånade jag ut mina jeans till mattias fredriksson, hans hade pajat (i grenen).</p><p></p><p>6. bott på samma hotell i whistler som rachel sterling, playboymodell.</p><p></p><p>7. jag känner en som har dom stavarna som henrik windstedt vann extrem-sm 2002 med på sin balkong.</p><p></p><p>8. är sponsrad av oakley.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 161141, member: 20139"] nu ni: 1. jag sov på mattias fredrikssons hotellrumsgolv förra natten. 2. jag såg (på bilder i mattias fredrikssons dator) när jon olsson rakade tj schillers skalle. 3. Mattias Fredrikssons bil står parkerad på min mammas garageuppfart just nu. 4. har sett glen plake i stockholm 5. förra veckan lånade jag ut mina jeans till mattias fredriksson, hans hade pajat (i grenen). 6. bott på samma hotell i whistler som rachel sterling, playboymodell. 7. jag känner en som har dom stavarna som henrik windstedt vann extrem-sm 2002 med på sin balkong. 8. är sponsrad av oakley. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp