Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henck" data-source="post: 168955" data-attributes="member: 49569"><p>1. Min bästa kompis farsa har gått i samma klass som Alexander Bard.</p><p></p><p>2. Min pappa har suttit brevid sångaren i Nordman på ett flygplan (kan även tillägga att han var flygrädd) och en annan gång har han suttit bakam Björn Eriksson (östergötlands landshövding) och i samband med detta kommit på samma bild som honom i tidningen.</p><p></p><p>3. Har varit med på TV Sälen när de filmade small air tävlingen i lindvallen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henck, post: 168955, member: 49569"] 1. Min bästa kompis farsa har gått i samma klass som Alexander Bard. 2. Min pappa har suttit brevid sångaren i Nordman på ett flygplan (kan även tillägga att han var flygrädd) och en annan gång har han suttit bakam Björn Eriksson (östergötlands landshövding) och i samband med detta kommit på samma bild som honom i tidningen. 3. Har varit med på TV Sälen när de filmade small air tävlingen i lindvallen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp