Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Qalle" data-source="post: 178097" data-attributes="member: 44590"><p>Här kommer mitt!</p><p></p><p></p><p>Min farsa har lirat antal matcher för Svenska Landslaget i Amerikansk Fotboll</p><p></p><p>Jag har vunnit SM-Guld i Amerikansk fotboll för 16 åringar</p><p></p><p>Bor förtillfället i USA och hon jag bor hoss har vart på middag med John Denver (om nån vet vem det är!) </p><p></p><p>Samma kvinna är med på massa posters här i Vail Village (Ulrica Johansson)</p><p></p><p>Bor brevid Världsmästaren i Triathlon här i Vail, tyvärr skada han sitt knä förra veckan och hoppar på kryckor nu..</p><p></p><p>Såg på Zoolander med Clair Bidez förra veckan (Körde X-games superpipe och är med i amerikanska snowboardlandslaget)</p><p></p><p>Har åkt en äkta Shelby AC Cobra, han som äger den är bland dom rikaste i Vail! </p><p></p><p>Min morfar har dömt ett antal Elitseriematcher i hockey under 70-talet.. (Göte Ungdahl)</p><p></p><p>Kanske inte så mycket, tyckte det var dax för mej att hålla tråden vid liv! :P</p><p></p><p></p><p>/ K</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Qalle, post: 178097, member: 44590"] Här kommer mitt! Min farsa har lirat antal matcher för Svenska Landslaget i Amerikansk Fotboll Jag har vunnit SM-Guld i Amerikansk fotboll för 16 åringar Bor förtillfället i USA och hon jag bor hoss har vart på middag med John Denver (om nån vet vem det är!) Samma kvinna är med på massa posters här i Vail Village (Ulrica Johansson) Bor brevid Världsmästaren i Triathlon här i Vail, tyvärr skada han sitt knä förra veckan och hoppar på kryckor nu.. Såg på Zoolander med Clair Bidez förra veckan (Körde X-games superpipe och är med i amerikanska snowboardlandslaget) Har åkt en äkta Shelby AC Cobra, han som äger den är bland dom rikaste i Vail! Min morfar har dömt ett antal Elitseriematcher i hockey under 70-talet.. (Göte Ungdahl) Kanske inte så mycket, tyckte det var dax för mej att hålla tråden vid liv! :P / K [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp