Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martinaaa" data-source="post: 182274" data-attributes="member: 55283"><p>*Jag har suttit i knät på Klasse och sjungt med han på scen.</p><p>*Har har suttit brevid steven hole ( en av grundarna till ed hardy, von dutch) på planet till Barcelona, pratade massa skit</p><p>*Sålt hamburgare till Harald Treutiger..ehh stavning</p><p>*Serverat vin till Bengt Frithiofsson</p><p>*serverat mat till mikael ljungberg med familj</p><p>*sålt glas tll robban broberg</p><p>*'druckit öl med Pontus Kåmark</p><p>*Suttit brevid Zlatan på restaurang</p><p>*Suttit å pratat med Thomas ravelli på flygplatsen ( utan att veta att det var han)</p><p>*badat Hot Tub med Andreas Wiig</p><p>*diskuterat politik med Lars lejonborg</p><p>*är släkt med Cathrine Parr (engelska kungafamiljen 1700 talet)</p><p>*Festat med Greg ( paradise hotell haha) dock innan han var känd..ehhh bortgjord</p><p>*lasse kroner har kört på mig med sin barnvagn i göteborg. han sa inte förlåt</p><p>å säkert massa mer jag inte kokmmer på nu..hehe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martinaaa, post: 182274, member: 55283"] *Jag har suttit i knät på Klasse och sjungt med han på scen. *Har har suttit brevid steven hole ( en av grundarna till ed hardy, von dutch) på planet till Barcelona, pratade massa skit *Sålt hamburgare till Harald Treutiger..ehh stavning *Serverat vin till Bengt Frithiofsson *serverat mat till mikael ljungberg med familj *sålt glas tll robban broberg *'druckit öl med Pontus Kåmark *Suttit brevid Zlatan på restaurang *Suttit å pratat med Thomas ravelli på flygplatsen ( utan att veta att det var han) *badat Hot Tub med Andreas Wiig *diskuterat politik med Lars lejonborg *är släkt med Cathrine Parr (engelska kungafamiljen 1700 talet) *Festat med Greg ( paradise hotell haha) dock innan han var känd..ehhh bortgjord *lasse kroner har kört på mig med sin barnvagn i göteborg. han sa inte förlåt å säkert massa mer jag inte kokmmer på nu..hehe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp